چاقوی سارقان، گلوی راننده را برید!

سارقان خشن هنگام سرقت خودروی پراید، گلوی راننده را بریده و او را تا یک قدمی مرگ کشاندند.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل، رهگذری در حال عبور از خیابانی در غرب تهران ناگهان متوجه مرد جوانی شد که از ناحیه گلو و گردن دچار آسیب شده و بی‌هوش روی زمین افتاده بود. رهگذر میانسال بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. از آنجا که در بازرسی از جیب‌های او هیچ کارت شناسایی پیدا نشد، هویتش ناشناخته ماند. این در حالی بود که مرد ناشناس به علت ضربه‌ وارده به گردنش به کما رفته بود.

به نقل از ایران، ۲۴ ساعت از این ماجرا می‌گذشت که زن جوانی به پلیس رفت و ناپدید شدن همسرش را گزارش کرد: شوهرم به نام بهنام با خودروی پرایدش مسافرکشی می‌کند و از دیروز که برای کار از خانه خارج شده برنگشته است.
با اعلام شکایت زن جوان، مأموران سراغ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رفته و در استعلامات صورت گرفته مشخص شد همزمان با ناپدید شدن بهنام، مردی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند که از ناحیه گردن آسیب دیده و در کما است. از آنجا که مشخصات مرد مجروح با بهنام شباهت داشت، از خانواده او خواسته شد برای شناسایی به بیمارستان بروند. بدین ترتیب هویت وی فاش شد.

۱۰ روز در کما
در حالی که تلاش برای زنده ماندن وی ادامه داشت، سرانجام بعد از ۱۰ روز بهنام از کما خارج شد و راز این حادثه را برملا و از کسانی که او را تا یک قدمی مرگ کشانده بودند شکایت کرد.مرد جوان به خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود قادر به صحبت کردن نبود و به سختی در تشریح ماجرا گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کنم، چند روز قبل دو نفر به عنوان مسافر دربست از خیابان دامپزشکی به مقصد ستارخان، سوار خودروام شدند.

هنوز مسافتی طی نکرده بودیم که یکی از آنها روی گلویم چاقو گذاشت و از من خواست تا وارد خیابان خلوتی شوم. چاره‌ای نداشتم جز اینکه هر چه می‌گویند انجام دهم. بعد از اینکه وارد خیابان خلوت شدم، آنها می خواستند مرا از ماشین به بیرون پرتاب کنند که باهم درگیر شدیم. می‌خواستم مقاومت کنم که با چاقو ضربه‌ای به گردنم زدند و ماشین و تلفن همراهم را به سرقت بردند. الان هم حنجره‌ام بشدت آسیب دیده و با وجود چندین عمل جراحی دکترها گفته‌اند که تارهای صوتی‌ام بشدت آسیب دیده است و با پیوند هم خوب نمی‌شود.
به‌دنبال شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای شناسایی سارقان پراید ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.