در قزوین اتفاق افتاد؛ سرقت ۴۰ خودرو توسط ۲ زن!

دو سارق زن که با پرسه زدن در شهرهای محمدیه و مهرگان قزوین ۴۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز، بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت را آغاز کردند.

به نقل از ایرنا، وی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان دو زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت شهرهای مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، مأموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. متهمان در تحقیقات به ۴۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و مشخص شد همسر یکی از این سارقان در طراحی و

اجرای نقشه سرقت‌ها همکاری داشته و دستگیری وی نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.
وی تأکید کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو ازجمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به‌صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.