حسین زرین‌جویی، طنزپرداز لرستانی خودکشی کرده است؟

جسد حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی سه شنبه در منزل پدری‌اش در خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت، این طنزپرداز در اغتشاشات اخیر حاضر به همکاری با سلبریتی‌ها و عناضر ضدایرانی وابسته به گروهک تروریستی منافقین نشد ‌و با اینکه بارها از سوی آنها مورد فحاشی، تهمت و تهدید قرار گرفت و فشار زیادی به این هنرمند لرستانی وارد کردند اما وفادار به مردم و وطنش ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آنها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند که با تلاش زیاد دوباره این صفحه برگردانده شد.

زرینجویی شب گذشته تصویر خود را با متن «اینم آخرین خنده من» منتشر کرده بود.

این مطالب را هم ببینید:

جزئیاتی از فوت طنزپرداز لرستانی

سردار یحیی‌ الهی فرمانده انتظامی لرستان با تأیید خبر فوت این طنزپرداز استان لرستان اظهار داشت: ساعت ۱۲:۲۴ ‌امروز طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ خبر فوت این جوان اعلام شد که مأموران پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: پس از حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، جسد متعلق به حسین زرین‌جویی از طنزپردازان استان لرستان در طبقه دوم منزل پدری را مشاهده کردند.

به گزارش مهر، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأیید خودکشی «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی، اظهار داشت: این خبر تأیید شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.