همکاری کوروش نریمانی و بهرام افشاری در شبکه نمایش خانگی

کوروش نریمانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر اعلام کرد به همراه بهرام افشاری قصد نگارش فیلمنامه‌ای کمدی برای تولید و ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی را دارند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، کوروش نریمانی مدرس، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های این روزهای خود و برنامه ریزی برای اجرای اثری نمایشی، گفت: در ایام کرونایی نمایش «شیش و هشت» را که پیشترها نیما دهقان آن را اجرا کرده بود، بازنویسی کردم و با نام «ابلیس» جزو آثاری است که در برنامه اجراهای خود مدنظر دارم. نمایش «ارباب پونتیلا» اثر برشت دیگر اثری است که از اولویت های من برای اجرا است.

وی تأکید کرد: البته تولید و اجرای یک کار حرفه‌ای در شرایط کنونی تئاتر و شیوع ویروس کرونا بسیار سخت است و منتظرم تا شرایط تئاتر بسامان شود.

نریمانی ادامه داد: شرایط مساعد شود حتی قصد بازتولید کارهای قبلی خودم را هم دارم.

این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس با اشاره به نگارش فیلمنامه‌ای برای شبکه نمایش خانگی، توضیح داد: به همراه بهرام افشاری در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای ساخت یک مجموعه کمدی در شبکه نمایش خانگی هستیم. طراحی کلی فیلمنامه تمام و ثبت شده است.

وی درباره اینکه آیا برگزاری کارگاه‌های «کمدی خلاق» تداوم خواهد داشت یا نه، یادآور شد: کارگاه «کمدی خلاق» را برای سه دوره طراحی کرده بودم و از میان شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها، حدود ۸ نفر هستند که تجربه‌شان بالا رفته و می‌توانند با هم یک گروه داشته باشند. تلاش می‌کنم بسته به خواسته این افراد، کمکشان کنم تا وارد عرصه حرفه‌ای تئاتر بشوند.

نریمانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی تئاتر روی فیلمنامه نویسی کار کنم و در شرایط مساعد به سمت تولید و اجرای یک اثر نمایشی بروم.

بهرام افشاری پیش از این در نمایش‌های «دن کامیلو»، «جن گیر» و «هیپوفیز» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.