جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: خواص تا کی می‌خواهند بترسند؟

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اعتراض خود را خطاب به خواص اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید برای نسل جوان حقایق بازگو شود گفت: نگذاریم دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای، واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.

به نقل از فارس، قاسم رضایی با بیان اینکه بحمدالله مردم همواره در صحنه بوده و خودشان صاحب این انقلاب هستند، گفت: متأسفانه برخی از مدیران در حوادث اخیر اظهار نظرهای نابجایی داشتند، آنهایی که خود را جزء خواص می دانستند امتحانشان را به خوبی پس ندادند، گذراندن دوره های بصیرت را برای این خواص بی بصیرت توصیه می کنیم.
این مطالب را هم ببینید:

وی با اشاره به اینکه خواص تا کی می خواهند بترسند و تاکی باید وادادگی داشته باشند، گفت: بصیرت یعنی پدر شهید عجمیان که هنوز فرزند خود را دفن نکرده برای دشمن رجز خوانی می کند، امیدوارم همه ما در این فتنه بوجود آمده بتوانیم از امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم و ثابت قدم بمانیم و به تکلیف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، بصیرت جویان حاضر را که به عنوان تصمیم سازان برای تصمیم گیری مسئولان فراجا بودند، به توکل بر خدا در همه امور، اخلاص در همه کارها و جاری کردن اخلاق عملی در اقدامات و عملکرد خود توصیه و خاطرنشان کرد: ستاد قوه عاقله و تکیه گاه صف است نه رابط و واسط بین صف و ستاد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.