آخرین اخبار بازگشایی مرزهای هوایی به اروپا

با شروع همه گیری ویروس کرونا اولین صنعتی که دچار مشکل شد و هنوز هم نتوانسته به روزهای قبل بازگردد. صنعت گردشگری و هوایی می باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از عصر ایران، از آغاز بیماری اکثر کشور های جهان با اقداماتی سختگیرانه مانع ورود مسافران و افراد خارجی شدند.

اما در حال حاضر با کاهش سرعت این بیماری در اروپا، دولت ها به تدریج در حال اماده سازی کشور ها برای کاهش محدودیت ها و برنامه ریزی و اجرا دوباره برنامه های گردشگری می باشند.

مسافران نیز همه مشتاق بازگشایی مرز ها و کاهش محدودیت ها می باشند. در ادامه لیستی از کشورهای اروپایی را که به طور منظم و با برنامه ریزی مناسب شروع به تغییر در محدودیت ها کرده و اماده به بازگشایی مرز ها می باشند، اورده ایم.

توجه داشته باشید که هر کشور مرز های خود را ابتدا برای کشورهایی خاص باز می کند. بنابراین قبل از برنامه ریزی سفر و خرید بلیط هواپیما از شرایط مرز های یک کشور اطلاع کسب کنید.

توجه داشته باشید که پرواز به برخی از کشور ها در حال انجام می باشد اما به محض ورود مسافران را به مدت دو هفته در قرنطینه قرار می گیرند.

به طور مثال شما در حال حاضر می توانید بلیط هواپیما باکو را خریداری کنید اما قبل از خرید و انجام برنامه ریزی سفر از شرایط مرز های این کشور و نحوه برخورد با مسافران ایرانی اطلاع کسب کنید.

چه زمانی می توانیم به ایتالیا سفر کنیم؟

از اوایل ماه می در کشور ایتالیا برخی از حدودیت ها کاهش یافته و مردم می توانند خارج از خانه به ورزش کردن بپردازند، درمراسم های کوچک با جمعیت کمتر از 10 نفر حضور پیدا کنند و به دیدن برخی از بستگان در شهر های خود بروند.

از 18 می نیز کافه ها، رستوران ها، ارایشگاه ها، مغازه ها، موزه ها، کلیسا ها و کتابخانه ها اجازه کار پیدا کرده اند. البته تمامی با قوانینی خاص و اجرا اصول بهداشتی.

به ترتیب تمامی مضاغل و فعالیت ها در این کشور شروع به کار می کنند اما به گفته مسئولین از تاریخ 3 ژوئن به بعد این کشور پذیرای مسافران خواهد بود. البته هنوز به طور کامل تایید نشده و تنها مردمان کشور های اروپایی اجازه ورود دارند.

پس قبل از خرید بلیط هواپیما تهران میلان به اخبار منشتر شده در این مورد توجه کنید.

چه زمانی می توانیم به پرتغال سفر کنیم؟

کاهش محدودیت ها در کشور پرتغال نیز از تاریخ 18 می اغاز شد. دولت این کشور پیشنهاد کرده است که از تاریخ 29 ماه ژوئن ورود گردشگران بریتانیایی به این کشور آزاد شود.

چه زمانی می توانیم به اسپانیا سفر کنیم؟

کشور اسپانیا نیز به تازگی از محدودیت های خود کاهش داده و مرز های این کشور را به روی شهروندان اروپایی به جز پرتغالی ها باز کرده است.

اعضا کابینه دولت اسپانیا اعلام کرده است که این بازگشایی بدون نیاز به قرنطینه دو هفتگی می باشد و این کشور به دنبال راه های دیگری برای بازگشایی مرز ها به روی گردشگران دیگر کشور های جهان می باشد.

چه زمانی می توانیم به یونان سفر کنیم؟

نخست وزیر این کشور حدود 6 هفت هپس از ایجاد محدودیت های به تدریج شروع به کاهش کرد و طبق پیش بینی ها مرز این کشور از تاریخ 29 ژوئن به روی گردشگران برخی از کشور ها باز می شود.

چه زمانی می توانیم به آلمان سفر کنیم؟

کشور المان از جمله کشورهایی بود که با ورود گردشگران به مدت دو هفته قرنطینه اجباری داشت. یعنی شما می توانستید بلیط هواپیما برلین را خریداری کنید و به این شهر سفر کنید اما به محض ورود دو هفته در قرنطینه قرار می گرفتید.

در حال حاضر مدتی است پرواز های داخلی این کشور و ورود مسافران اروپایی به این کشور آزاد شده است.

چه زمانی می توانیم به فرانسه سفر کنیم؟

با اولین گزارش وجود بیماری کرونا در فرانسه به سرعت مرز های این کشور بسته شد و محدودیت های شدیدی برقرار گشت اما دولت این کشور اعلام کرده همانند دیگر کشورهای اروپایی از تاریخ 29 ژوئن مرز های خود را به روی گردشگران باز خواهد کرد. البته تنها شهروندان اروپایی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.