رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مدرکی مبنی بر مرگ برنامه‌ریزی‌شده مهسا امینی به دست نیامده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: هنوز صاحبنظران اطلاعاتی به این نتیجه نرسیده‌اند که این مرگ توسط دشمن برنامه‌ریزی شده باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز که روز شنبه پنجم آذرماه در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج گفت: تا زمانی که بسیج هست به این نظام آسیبی وارد نمی‌شود. بسیجی یعنی کسی که در هر جایی که کار می‌کند، کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد؛ با فساد مبارزه می‌کند، دست رانتخواران را قطع می‌کند و در اداره و سازمان و هر کجا که هست برای جوانان ایجاد امید می‌کند.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: امروز اگر تاریکی و سیاهی وجود دارد نشأت گرفته از هجمه‌های دشمن است که نیروهای نفوذی آن متأسفانه در نظام نفوذ کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف افرادی مسئولیت گرفتند که نصیحت‌های پیر خردمند نظام را نشنیدند.

وی با بیان اینکه دشمن با شبیخون و ناتوی فرهنگی به دنبال ایجاد گسست بین نسل‌هاست گفت: قبلاً زمانی که شکافی بین نسل دوم و سوم با نسل اول انقلاب احساس می‌شد این نیروهای بسیج بودند که با تشییع پیکر شهدای مفقودالاثر در شهرهای کشور بین جوانان امروز و جوانان دوران جنگ ارتباط برقرار می‌کردند و جوانانی که انقلاب و جنگ را ندیده بودند همین استخوان بازگشته از سفر با او صحبت می‌کرد و نتیجه عملی آن را در حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق دیدید جوانانی که دو هزار کیلومتر آن طرف تر به استقبال دشمن می رفتند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه گفت: افسوس که به بهانه کرونا دو سال برنامه‌های معنوی و بیدارگر نسل جوان را تعطیل کردند و  به بهانه کرونا که معلوم نشد چگونه درست شد چه بلایی بر سر مردم جهان آوردند.

این مطالب را هم ببینید:

وی با تأکید بر ضرورت اینترنت ملی و در دست گرفتن فضای اینترنت، خاطرنشان کرد: به بهانه کرونا درهای بی اندازه و بی حصر فساد را به روی نوجوان و جوانان باز کردیم. در فرانسه اجازه نمی‌دادند تا پایان دبیرستان  دانش آموزی گوشی همراه هوشمند وارد دبیرستان کند ولی ما چه کردیم. از هم برای خریدن گوشی هوشمند برای بچه‌های خود سبقت گرفتیم.

پورخاقان در ادامه با بیان اینکه دشمن از این فضایی که بچه به اینترنت و فضای مجازی آلوده شده خوب استفاده کرده است، گفت: با تعطیلی مساجد و مراسم بزرگداشت شهدا و … در این سه سال یک گسست بین نسلی رخ داد در صورتی که می‌توانستیم به جای فروش آگهی‌های ثانیه‌ای چند میلیون تومانی از شبکه‌های تلویزیونی استفاده کنیم.

وی افزود: ما امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می بریم دشمنی که نتوانست در جنگ پیروز شود از خلاء دوران کرونا توانست استفاده کند و به خیال باطل خود خواست ضربه آخر را بزند اما مردم با او همراهی نکردند. در این جنگ ترکیبی همه چیز را پای کار آوردند از سلبریتی و عناصر فرهنگی خود فروخته و عناصر فراری و خلاهای ایجاد شده در داخل کشور و مشکلات اقتصادی.

این مسئول ادامه داد:  مرگ مرحومه مهسا امینی زمینه خوبی برای آنان ایجاد کرد. هنوز صاحبنظران اطلاعاتی به این نتیجه نرسیده‌اند که این مرگ توسط دشمن برنامه‌ریزی شده باشد؛ هر چند که هر چه انسان فکر می‌کند به نظر می‌آید که تمام این باید یک سناریو از پیش طراحی شده باشد اما چون دلیل و مدرک قانع کننده‌ای وجود ندارد نمی‌شود اینطور گفت.

وی افزود: مرگ این مرحومه در مقابل دوربین هم بود کاملاً یک استرس روحی روانی بود که فوت شد پزشکی قانونی هم نظر خود را اعلام کرد تحقیقات فراوانی هم در مورد اینکه آیا بدرفتاری انجام شده یا خیر صورت گرفت که  تمام آن منفی بود.

پورخاقان ادامه داد: در هر حال این زمینه را برای آنان فراهم کرد چون از یک طرف خانم بود، کرد بود،  اهل سنت بود همه اینها را اگر می‌خواستیم در کنار هم قرار دهیم می‌توانست زمینه‌های آتشی را در کشور فراهم کند که جلو آن را نشود گرفت اما مردم زود متوجه شدند و با آن همراهی نکردند.

وی افزود: لودگی‌ها و حرکات جنسی و اجتماع برلین و پرچم‌های مختلفی که برای تجزیه ایران بلند کردند نشان داد که اینها دل در گرو ایران ندارند. آنجایی که اغتشاشگران و مزدوران خارجی ورود کردند و به دنبال کشته سازی بودند مردم در برابر آنان مقاومت کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان پیروزی تیم ملی فوتبال را هم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال کشور اتفاق مبارک و میمونی بود بچه‌ها غیرتی ایستادند. دشمن خیلی کار کرده بود؛ همین که رئیس جمهور با آنها صحبت کرد خار چشم شبکه‌های خارج نشین شد و از آن روز چقدر علیه این تیم رجزخوانی کردند. اینها هم بسیجی‌های انقلاب در آنجا شدند و ماندند در میدان و مردم هم خوب حمایت کردند و امیداورم در بازی آتی با آمریکا دل ملت ایران را شاد کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.