ستاره رئال‌مادرید می‌خواهد شاگرد گواردیولا شود

ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، شرایط در اردوی رئال مادرید چندان بر وفق مراد ایسکو نیست و اخباری در مورد تمایل این بازیکن به جدایی شنیده شده است، شایعاتی که اخیرا مورد تایید پدر این بازیکن نیز قرار گرفته است. اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد ممکن است منچسترسیتی مقصد بعدی این هافبک خلاق و اسپانیایی باشد.

ایسکو دو سال قبل نیز فاصله زیادی با توافق با سیتیزن ها نداشت، اما عدم توافق مالی بین طرفین باعث بهم خوردن این انتقال شد. اما حالا ایسکو تنها دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و این بار سیتی می تواند با رقمی پایین تر او را جذب کند. بند آزادسازی 700 میلیون یورویی در قرارداد ایسکو با رئال مادرید گنجانده شده، اما باشگاه اسپانیایی مشکلی با فروش او با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو ندارد.

از طرفی خود ایسکو نیز بسیار علاقمند به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولاست و تصور می کند با او می تواند به دوران اوج خود بازگردد. همچنین اخیرا ایسکو در تمرینات رئال مادرید مورد انتقاد سرخیو راموس نیز قرار گرفته و معمولا در فصل جاری نیز جایی در ترکیب ثابت زین الدین زیدان نداشته است. احتمال رخ دادن این انتقال در فصل زمستان نیز وجود دارد، اما در صورت عدم تمدید قرارداد، بعید است دیگر فصل بعد شاهد حضور ایسکو در برنابئو باشیم و جدایی او از رئال مادرید قطعی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.