کی‌روش گزینه جدید وزارت امور خارجه در دولت سیزدهم!

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به عملکرد ویژه کارلوس کیروش در جام جهانی، خواستار تغییر وزیر امور خارجه در دولت رئیسی شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، عبارت «کی‌روش گزینه جدید وزارت امور خارجه» این روزها در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود. بعد از واکنش‌های دقیق و حرفه‌ای کارلوس کیروش به عملیات روانی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران، همچنین اظهارات یورگن کلینزمن آلمانی از منظر یک مسئول در فیفا، تغییر پرچم توسط امریکایی‌ها و اتخاذ تصمیمات درست حقوقی و اصلاح این رفتارها، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد استفاده از کارلوس کیروش در هیات دولت را مطرح کرده‌اند.

این کاربران به طنز نوشته‌اند: اگر کیروش توانسته ستاره فوتبال آلمان را مجبور به عذرخواهی و تصحیح رفتارش کند، یا امریکا را به واکنش مثبت وادار نماید، قطعا می‌تواند در مذاکرات هم حق ایران را بگیرد.

آنها معتقدند اینکه دولت بعد از یکسال و نیم همچنان در کشاکش برگزاری مذاکرات برجام است و هر روز وعده نقد شدن پول‌های بلوکه شده در کره و چین و عراق را می‌دهد اما خبری از اسکناس نیست، نشانه ناتوانی تیم دیپلماسی دولت سیزدهم است. حال آنکه اگر شخصی شبیه به کیروش که به شکل منطقی و حقیقی، مدافع نام و اعتبار جمهوری اسلامی ایران است، در راس کار باشد، شاید در میز مذاکره و چرخه سیاست نیز، بتوانیم حق خودمان را بگیریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.