هواشناسی ایران امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا برای استان های تهران البرز مرکزی و اصفهان افزایش نسبی آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

به گزارش تازه‌نیوز، امروز در بعضی ساعات در گیلان و شرق اردبیل بارش رخ می دهد. همچنین با شروع فعالیت سامانه بارشی به تدریج در استان های مرزی واقع در غرب و شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در نوار غربی شمال غرب سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود پنجشنبه از شدت بارش در غرب و شمال غرب کاسته می شود و علاوه بر سواحل دریای خزر در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور نیز بارش رخ می دهد جمعه بارش در سواحل دریای خزر اردبیل نیمه شرقی آذربایجان شرقی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش بینی می شود.

گفتنی است امروز و فردا برای استان های تهران البرز مرکزی و اصفهان افزایش نسبی آلاینده های جوی پیش بینی می شود. چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب غرب و سواحل دریای خزر و از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه در شمال شرق کشور دما کاهش می یابد. از اواخر وقت امروز تا پنجشنبه دریای خزر و جمعه و شنبه خلیج فارس مواج می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.