کیهان باخت ایران را گردن مزدوران داخلی و خارجی انداخت!

کیهان نوشت: تیم ملی کشورمان در ناجوانمردانه‌ترین حالت و در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بود.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان که بعد از بازی ایران و انگلیس بازیکنان تیم ملی را «بی‌غیرت» خوانده بود و بعد از بازی با ولز نظرش را عوض کرده و آنان را «غیرتمند» خطاب کرده بود، امروز در واکنش به باخت دیشب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی از آمریکا نوشت بازیکنان ایران زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بودند.

کیهان نوشت: دشمنان برای اجرای پروژه امنیتی خود جهت تضعیف تیم ملی فوتبال ایران دست به هرکاری زدند؛ از بر هم زدن تمرکز بازیکنان با سؤالات جهت‌دار و گاه بی‌ارتباط با فوتبال و جام جهانی تا انتشار اخبار دروغ و حاشیه‌‌‌سازی در محل برگزاری دیدارهای ایران.این تلاش‌های نافرجام از قبل جام‌جهانی شروع شد و تا چند ساعت پیش از بازی ایران و آمریکا هم ادامه داشت.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ایران در حالی آخرین بازی خود در جام جهانی قطر را به آمریکا واگذار کرد که در یک بازی پایاپای و نزدیک تا آخرین لحظات جنگید. با این همه توجه به این نکته لازم است که تیم ملی کشورمان در ناجوانمردانه‌ترین حالت و در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بود؛ فشارهایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد اما تیم ملی فوتبال با میهن‌پرستی خود باعث شد که تیر تمامی آنها به سنگ بخورد. مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نشان دادند با روحیه میهن‌پرستی و ایستادگی در برابر خواسته دشمنان ایران می‌توان پیروز تاریخ بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.