مشروبات الکلی مسموم جان چندین شهروند را گرفت؛ ۴۴نفر زیر دیالیز!

مصرف مشروبات الکلی مسموم در یاسوج ۴۶نفر را تا یک قدمی مرگ برد و جان ۲نفر را نیز گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، از روز پنجشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۱ تا روز گذشته (سه‌شنبه) ۴۸ زن و مرد که بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل شدند و علاوه بر آنها نیز ۲نفر بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند. دکتر محمد طهماسبی، رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج در این‌باره گفت: متأسفانه این آمار همچنان در حال افزایش است و تاکنون افراد مسموم‌شده، ۶نفر زن و ۴۲نفر مرد هستند که تا ساعت ۸صبح سه‌شنبه ۴۴نفر آنها دیالیز شدند.

به نقل از همشهری، او ادامه داد: از مجموع افراد مراجعه‌کننده که اغلب با اختلالات بینایی ازجمله تاری دید روبه‌رو شده بودند، یک نفر فوت شده و یک نفر نیز به‌دلیل خونریزی شدید دچار مرگ مغزی شد. همچنین ۳نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که رده سنی آنها بین ۱۶ تا ۳۶سال است.
او درباره علت مسمومیت این افراد نیز گفت: ممکن است منبع تامین این نوشیدنی‌ها برای ۴۸ نفر یک یا ۲ مکان باشد اما این مسمومیت در یک محل با برنامه نبوده است. با این حال همه امکانات بیمارستان را برای نجات و ارائه خدمات به این بیماران بسیج کرده‌ایم و کادر درمان و پزشکان برای بهبود این بیماران تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.