مرد بی‌گناه قربانی تیراندازی انتقام‌جویانه شد!

جوان ۲۸ساله‌ای که در جریان انتقام‌جویی شخصی، مرد بی‌گناهی را به قتل رسانده بود به دام پلیس افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، شامگاه دوم مهر امسال صدای شلیک گلوله مردم یکی از روستاهای شهرستان زرین‌دشت در استان فارس را به وحشت انداخت. ماجرا از این قرار بود که جوان مسلحی که از مدتی قبل با یکی از روستاییان دچار اختلافات شخصی شده بود، برای ترساندن و زهرچشم گرفتن او، با یک قبضه اسلحه به محل زندگی این مرد رفت و اقدام به تیراندازی بی‌هدف به سمت خانه او کرد اما درست در همان لحظه، مرد ۴۹ساله‌ای در حال عبور از کوچه بود که یکی از گلوله‌ها به وی اصابت و او را نقش بر زمین کرد.

به نقل از همشهری، جوان مسلح پس از تیراندازی پا به فرار گذاشت و ساکنان محل با دیدن پیکر خونین مرد رهگذر که روی زمین افتاده بود، پلیس و اورژانس را خبر کردند. مأموران اورژانس وقتی به محل حادثه رسیدند که دیر شده و مرد رهگذر بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داده بود. با حضور پلیس در محل، تحقیقات درباره این پرونده آغاز و با تحقیق از فردی که خانه‌اش به گلوله بسته شده بود، هویت جوان تیرانداز شناسایی شد. او مردی ۲۸ساله بود که پس از این حادثه محل زندگی‌اش را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته بود.

از همان زمان نام این مرد در فهرست مجرمان تحت تعقیب قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت ۲ماه از حادثه، مخفیگاه وی در یکی از روستاهای اطراف زرین‌دشت شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد، فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان این خبر گفت: با دستگیری عامل جنایت معلوم شد که او به‌دلیل اختلافات شخصی با یکی از اهالی روستا، اقدام به تیراندازی به سمت منزل وی کرده بود که متأسفانه تیر به فردی ناشناس که از کوچه عبور می‌کرد اصابت کرده و موجب قتل وی شده بود. در بازرسی مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز کشف شد و پرونده او در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.