توطئه بن سلمان برای حذف رقبای احتمالی خود

یک وکیل بین المللی به نقل از یک منبع آگاه با اشاره به اینکه دو شاهزاده سعودی به زندانی در وسط بیابان منتقل شده‌اند، اعدام این دو از سوی محمد بن سلمان را محتمل دانست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، محمود رفعت، وکیل بین المللی در توییتی نوشت احتمال دارد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، برادر پادشاه و محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی را در یک اقدام پیشدستانه پیش از ورود جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به کاخ سفید اعدام کند تا جایگزینی برای او وجود نداشته باشد.

رفعت گفت ، انتقال این دو شاهزاده به زندان در صحرا همزمان با ارجاع پرونده لجین الهذلول، فعال حقوق بشر عربستانی به دادگاه جرایم تروریستی صورت گرفته است.

سایت میدل ایست نیز نوشت، تعدادی از نمایندگان و وکلای انگلیسی تحقیقاتی را در خصوص وضعیت شاهزاده احمد بن عبدالعزیز،(۷۸ ساله) و محمد بن نایف، (۶۱ ساله) که از حدود شش ماه قبل در زندان به سر می‌برند، آغاز کردند.

این دو فرد که از رقبای احتمالی بن سلمان به شمار می‌روند به اتهام توطئه علیه بن سلمان پیش از رسیدن به قدرت بازداشت شده‌اند و اطلاعات اندکی از مکان بازداشت و شرایط آنها در دست است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.