جایگزین جانی دپ در فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» رسما معرفی شد

شرکت برادران وانر رسماً مدس میکلسن را به‌عنوان بازیگر جایگزین جانی دپ در نقش گلرت گریندل‌والد در قسمت سوم Fantastic Beasts معرفی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از زومجی، شرکت برادران وارنر رسماً تأیید کرد که مدس میکلسن، بازیگر آثاری نظیر Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) و Doctor Strange (دکتر استرنج) با امضای قراردادی جای جانی دپ، بازیگر فیلم‌های Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) و Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت) را در فیلم Fantastic Beasts ۳ (جانوران شگفت‌انگیز ۳) گرفته است. چند هفته پیش ددلاین گزارش داد که بازیگر سریال Hannibal (هانیبال) مشغول مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای ایفای نقش گلرت گریندل‌والد است و از این هنرپیشه‌ی دانمارکی به‌عنوان گزینه‌ی اول دیوید ییتس برای بازی در این نقش یاد کرد، اما مدس میکلسن اخیراً در گفت‌وگویی به تمام شایعات مرتبط با مشارکت خود در پروژه پایان داد.

شرکت برادران وارنر از زمان کناره‌گیری جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts ۳ در جست‌وجوی بازیگر دیگری برای ایفای نقش گلرت گریندل‌والد است. با اینکه در ابتدا دلیل خروج ستاره‌ی فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» از پروژه مشخص نبود، اما خیلی زود معلوم شد که دلیل آن صدور رأی دادگاه انگلستان به نفع نشریه‌ی بریتانیایی «سان» است. مدتی قبل دادگاه عالی بریتانیا سرانجام رأی نهایی خود را در پرونده‌ی شکایت جانی دپ از نشریه‌ی The Sun صادر کرد و شکایت او مبنی‌بر افترای این نشریه را وارد ندانست. جانی دپ پیش از جدایی از از پروژه تنها در یکی از سکانس‌های قسمت سوم بازی کرده بود، اما حقوق کامل خود را دریافت می‌کند. البته این بازیگر آمریکایی برای نقش‌آفرینی در پنج فیلم مجموعه‌ی Fantastic Beasts قرارداد دارد و نمی‌دانیم که آیا غرامتی برای دو فیلم دیگر دریافت می‌کند یا خیر.

کار فیلم‌برداری فیلم Fantastic Beasts ۳ کماکان در لندن ادامه دارد و ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، جود لا و ازرا میلر دوباره برای ایفای نقش قسمت‌های قبلی باز می‌گردند. دیوید ییتس مانند دو فیلم قبل سکان هدایت سومین قسمت «جانوران شگفت‌انگیز» را در دست دارد و استیو کلاوز، نویسنده فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) جی. کی. رولینگ را در نگارش فیلمنامه و بازنویسی آن یاری کرده است. شرکت برادران وارنر به‌دنبال تغییرات اخیر اکران فیلم Fantastic Beasts ۳ را به تابستان سال ۲۰۲۲ موکول کرد. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا با تأخیر در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ (۱۵ ژوئیه‌ی ۲۰۲۲) روی پرده‌‌ی سینما می‌رود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.