جیمی‌جامپ حامی زنان ایران از قطر اخراج شد

ماریو فری، جیمی جامپی که در جام جهانی قطر علاوه بر در دست داشتن پرچم رنگین کمانی، خواستار پایان دادن به هجوم روس‌ها به اوکراین شد و پیامی هم برای حمایت از زنان ایرانی داشت از قطر اخراج شد.

به گزارش تازه‌نیوز، ماریو فری، جیمی جامپی که در جریان بازی پرتغال و اروگوئه با پرچم رنگین‌کمانی صلح ایتالیا به زمین هجوم برد، از قطر اخراج شد و به کشورش ایتالیا برگشت و به این ترتیب به تجربه جام‌جهانی خود پایان داد.

به نقل از خبرورزشی، مقامات محلی قطر در ابتدا ماریو فری را موقتا بازداشت کردند، اما کمی بعد آزادش کرده و مدعی شدند که هیچ عواقبی در انتظارش نخواهد بود. حالا گزارش شده که او به ایتالیا فرستاده شد.

این مطالب را هم ببینید:

فری ملقب به «شاهین» به دلیل این نوع رفتار‌ها مشهور است؛ او در طول جام جهانی برزیل در جریان بازی بلژیک و آمریکا با پیراهنی که رویش نوشته شده بود «کودکان فاولا را نجات دهید» و «سیرو ویوه» برای ادای احترام به یکی از هواداران ناپولی که درگذشته بود، وارد زمین شد.

حالا در جام جهانی قطر علاوه بر در دست داشتن پرچم رنگین کمانی (پرچم صلح در ایتالیا)، خواستار پایان دادن به هجوم روس‌ها به اوکراین شد و پیامی هم برای حمایت از زنان ایرانی داشت. او گفت: «فیفا بازوبند‌های رنگین‌کمانی برای کاپیتان‌ها و پرچم‌های حقوق بشری را در سکو‌ها ممنوع کرده، آن‌ها همه را از این کار بازداشتند، اما من را نه، من مثل رابین‌هود هستم.»

در مورد وضعیت هوادار آمریکایی که بازوبند رنگین‌کمانی بسته بود و در جریان بازی ایران و آمریکا از ورزشگاه اخراج شد، هنوز خبری منتشر نشده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.