ازدواج خواننده بریتانیایی با یک روح! +تصاویر

بروکارد (Brocarde) خواننده آهنگ Love Me ‘Til I’m Beautiful، تک آهنگ هالووینش را به نام «تسخیر شده» (Haunted) ساخته است تا تعهدش به عشق ماوراء الطبیعه خود را جشن بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ادواردو روحی است که بروکارد به آن علاقه پیدا کرده است. او آهنگ «تسخیر شده» را ماه گذشته منتشر کرد و قرار است آن را در مراسم ازدواج خود با روح اداواردو، پخش کند.

این ستاره متولد آکسفوردشایر گفت: «از زمانی که ادواردو را ملاقات کردم شور و اشتیاق بیشتری در روحم احساس می کنم و این چیزی است که در “تسخیر شده” بیان می کنم. این روش من برای درک کل موقعیتم بود، هنرمند بودن بخش بزرگی از شخصیت من است و من شیفته این بودم که روحی خلاقیتم را جان ببخشد.»بروکار توضیح داد: «اشتیاق شدیدی در موسیقی من وجود دارد. من برای طرفدارانم که این آهنگ را می شنوند هیجان‌زده ام. بعد از افشای رابطه عاشقانه‌مان، ادواردو رابطه اش را با من قطع کرد و من این آهنگ را نوشتم تا او را برگردانم.»

ازدواج با روح

این خواننده عاشق تعریف کرد: «از آنجایی که سوسوی شمع یکی از راه های ارتباطی مورد علاقه ادواردو است، فکر کردم اتاق را با شمع پر کنم. همانطور که ترانه “تسخیر شده، ارواح، خیلی زنده اما مرده درون” را می خواندم، تمام شمع های اتاق خاموش شد و گرمایی بر بدنم احساس کردم. من مجبور شدم بلند شوم و برقصم، می‌توانستم دست‌های ادواردو را پشتم حس کنم که روی زمین و در تاریکی می‌چرخیم.»

او در ادامه افزود: «لحظه جذابی بود که عمیقاً مرا تحت تأثیر قرار داد. من به آواز خواندن ادامه دادم و شمع ها دوباره روشن شدند، ادواردو با سوسو زدن شعله های آتش بعد از هر خط آواز می خواند. آن زمان بود که فهمیدم این آهنگ مهر تایید او را گرفته است. صبح روز بعد وقتی بیدار شدم حلقه ای زیر بالشم پیدا کردم، بنابراین فکر می کنم این آهنگ او را به خواستگاری از من تشویق کرد.»

ازدواج با روح

بروکارد در آغاز همه‌گیری کرونا با ادواردو آشنا شد و می‌گوید که رابطه‌شان علی‌رغم ناتوانی ادواردو برای ظاهر شدن به شکل انسان، رشد کرده است.

او گفت: «موسیقی من همیشه از قلبم نشات گرفته است و این شگفت انگیز است که داستان عشقم را از طریق آهنگی برای طرفدارانم تعریف کنم، این آهنگ به آنها بینشی واقعی از رابطه آتشین من با ادواردو می دهد. من در نهایت می‌توانم به طرفدارانم عمق رابطه‌ دراماتیک خود را نشان دهم، که بر مدار شور و احساساتی عمیق می چرخد.»

بروکارد در انتها گفت: «من می‌خواستم با این آهنگ در عروسی جادویی‌ام با ادورادو، علاقه خود را به او نشان دهم، همیشه رویای من این بوده که آهنگ عروسی خودم را بنویسم.»

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.