واکنش دادستان به صدور حکم اعدام برای دو نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی شمس‌آبادی اظهار داشت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم‌الحال منتشر و مدعی شده‌اند که دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان و بلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده‌اند که قویاً تکذیب می‌شود.

به نقل از همشهری‌آنلاین، وی افزود: متاسفانه رسانه‌های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می‌زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

این مطالب را هم ببینید:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه در خبر کذب و غیرواقعی این رسانه آمده است که در دادگاه کیفری یک زاهدان برای دو نوجوان زیر ۱۸ سال حکم محاربه و اعدام صادر کرده است، ضمن تکذیب این خبر یادآور می‌شوم که نه تنها برای این دو فرد مذکور، بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله‌ای در دادگاه کیفری یک به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

شمس‌آبادی تصریح کرد: مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه‌ای خود لازم است فریب رسانه‌های دروغ‌پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.