قاتل طلا فروش همدانی در هرمزگان هم دست به قتل زد!

آغاز بازجویی‌ها از عامل قتل طلافروش همدانی که در هرمزگان نیز مرتکب قتل دیگری شده ناگفته‌های جنایت‌های او را برملا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح روز سه‌شنبه اول آذرماه امسال به دنبال قتل صاحب یک طلافروشی در بازار مظفریه همدان تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شد. ماموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که عامل جنایت از همدان به بندرعباس گریخته و در آنجا نیز مرد دیگری را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. در این شرایط بود که متهم تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت تا جزئیات بیشتری از جنایت‌هایش برملا شود.

به نقل از همشهری، سردار رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در این باره گفت: نخستین سرنخ از متهم از طریق دوربین‌های مدار بسته به دست آمد. او پیش از این راننده کامیون بود که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار گذاشت و از حدود یک ماه پیش سلاح گرم تهیه کرد و فکر سرقت از طلافروشی به سرش زد.

وی درباره روز حادثه گفت: ساعت ۸:۱۵ دقیقه صبح روز حادثه مقتول کرکره مغازه را نیمه باز کرده و در حال بستن آن بود که قاتل وارد طلافروشی شد. در این لحظه صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی کرد اما سارق ۲تیر به سوی صاحب طلافروشی شلیک کرد و سپس زیور‌آلات، سکه و طلاهای تعمیری که در ویترین بود را سرقت کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان درباره فرار متهم گفت: او به سمت هرمزگان متواری شد و در حاجی‌آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا شد. سپس با او برای مصرف مواد مخدر به باغی که همسرش در آن نگهبانی می‌داد رفت. در آنجا مرد نگهبان با دیدن طلاها وسوسه شد و از متهم خواست طلاها را به او بدهد که بر سر این موضوع با‌هم درگیر شده و نگهبان باغ وی را تهدید و با چاقو به او حمله کرد که در این لحظه او با شلیک ۲گلوله او را نیز به قتل رساند. او پس از دومین قتل با فرد دیگری در منطقه ششصددستگاه حاجی‌آباد آشنا شد و به خانه‌اش رفت که در نهایت آنجا دستگیر شد.
بر اساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.