پای پسر ۸ ساله در پله‌برقی گیر کرد!

گیر کردن پای پسر ۸ ساله در پله برقی منجر به آسیب شدید وی شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۱:۰۵ پنجشنبه گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از گیر کردن پای یک کودک در پله برقی چهارراه طالقانی کرج، جنب کیوسک نیروی انتظامی مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۳۱، ۱۱۷ و ۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.

به نقل از ایران، وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد پسر ۸ساله به همراه والدین خود روی این پله برقی در حال حرکت سوار بود که ناگهان به دلیل نامعلومی افتاد و پای راستش بین پله‌ها گیر کرد و دچار آسیب جدی شد. با کمک آتش‌نشانان و استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدامات لازم برای رهاسازی کودک انجام و بلافاصله برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای امداد‌رسانی به این حادثه، ۱۱ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۳دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند. وی از شهروندان خواست تا هنگام استفاده از پله برقی مراقب کودکان خود باشند و در زمان وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، بلافاصله نسبت به متوقف کردن پله برقی (فشردن کلید قرمز رنگ در بالای پله برقی) اقدام کنند و تا رسیدن نیرو‌های امدادی سعی بر خارج کردن عضو گرفتار در پله برقی یا هر وسیله الکترونیکی نکنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.