آزار شیطانی ۷ زن توسط دو دوست؛ اگر موضوع را به کسی بگویی تو را می‌کشیم!

دومین جلسه رسیدگی به پرونده دو متهم که هفت زن و دختر را با فریب در فضای مجازی مورد تعرض قرار داده‌اند، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت غیرعلنی برگزار شد که هر دو متهم جرم شان را انکار کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، رسیدگی به این پرونده از تابستان سال گذشته با شکایت دختر جوانی به نام سحر آغاز شد وی مدعی بود با مرد جوانی به نام بهنام در فضای مجازی آشنا شده و سپس از سوی او مورد تعرض قرار گرفته است.
وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: در زمینه فروش پوشاک در فضای مجازی فعالیت محدودی داشتم تا اینکه پیامی از سوی بهنام با این مضمون که من می‌توانم در گسترش فعالیت کاری شما کمک‌تان کنم دریافت کردم.

به نقل از ایران، از آنجایی که دلم می‌خواست بتوانم مستقل باشم و کارم را گسترش دهم خوشحال شدم و پیشنهادش را پذیرفتم.
به همین خاطر با او صحبت کردم و قرار شد برای همکاری بیشتر در دفتر کارش قرار بگذاریم. فردای آن روز بهنام با من تماس گرفت و از من خواست تا در حوالی پونک منتظر او باشم و او با یک خودرو پژو دنبالم آمد و در میانه راه برایم آبمیوه‌ای گرفت و پس از خوردن آن بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که توسط او و دوستش شهرام مورد تعرض قرار گرفته ام. پس از آن تهدیدم کردند که اگر موضوع را با کسی در میان بگذارم من را می‌کشند. با این حال تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس بگویم.

در ادامه تحقیقات سحر به پزشکی‌قانونی فرستاده شد و کارشناسان صحت اظهارات او را پس از معاینات لازم تأیید کردند.
در حالی که مأموران شناسایی دو متهم پرونده را در دستور کارشان قرار داده بودند شکایات مشابهی به پلیس اعلام شد و تعداد شاکی‌های پرونده به ۷ نفر رسید و مأموران موفق شدند هر دو متهم را در خانه‌شان در منطقه غرب تهران شناسایی و بازداشت کنند.
پس از دستگیری متهمان، پلیس از مخفیگاه آنها تعدادی سیم‌کارت، گوشی موبایل و داروی بیهوشی به دست آورد.
به این ترتیب هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند اما هیچ‌کدام از آنها اتهام‌شان را نپذیرفتند با این حال هر ۷ شاکی پرونده در مواجهه حضوری متهمان را شناسایی کردند.

بعد از تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه شاکی‌ها ضمن پرداختن به جزئیات ماجرا برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند.
سپس متهمان یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام‌شان را رد کردند و گفتند: ما قبول داریم که با هر ۷ شاکی پرونده رابطه داشته‌ایم اما نه آبمیوه مسمومی در کار بوده و نه اجبار. آنها با میل و خواسته خودشان به خانه ما آمدند و رابطه برقرار کرده‌اند. حالا هم نمی‌دانیم چرا از ما شاکی هستند.
پس از اظهارات متهمان، قضات ادامه جلسه را به تاریخ دیگری موکول کردند.

دومین جلسه دادگاه
در ابتدای جلسه دوم نیز هر ۷ شاکی بار دیگر برای هر دو متهم درخواست اشد مجازات کردند.
پس از آن متهمان به جایگاه رفتند و ادعا کردند: ما اتهام مان را قبول نداریم و همان‌طوری که در جلسه قبل هم گفتیم ما با شاکی‌ها رابطه داشتیم اما هیچ اجبار و تهدیدی در کار نبوده است.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و بر اساس نظر قضات شعبه نهم ادامه رسیدگی به جلسه دیگری موکول شد.
قرار است تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده دو متهم مبنی بر آدم‌ربایی نیز که در دادسرای جنایی تهران در حال بررسی است به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.