سه مرد مسلح اقوام خودرا به گلوله‌ بستند!

سه مرد مسلح که در اقدامی کینه‌جویانه یکی از بستگان خود را به قتل رسانده و چند نفر را نیز مجروح کرده بودند از سوی پلیس خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی باوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع مسلحانه منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در این درگیری چند نفر نیز مجروح شدند، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پس از انجام تحقیقات گسترده و کارشناسی شده ۳ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به نقل از ایران، در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه سلاح برنو، ۲قبضه سلاح شکاری و ۷۷ عدد فشنگ کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌جویی به دلیل اختلافات شخصی عنوان کردند.
سرهنگ علیرضا میررضایی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل و از تصمیمات نابخردانه خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.