ماجرای تحصن و ضرب‌ و شتم دختربچه آبدانانی مقابل دادگستری چیست؟ +تصاویر

دادستان مرکز ایلام درباره ضرب‌وشتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه خبرنگاران نوشت: در چند روز اخیر تصویری از «تیام» دختر خردسال مهدی شاهمرادی، که در جریان اعتراضات اخیر، دستگیر شده است، بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. گفته می‌شود، این دختر خردسال در اعتراض به دستگیری پدرش، مقابل دادگستری با کتب‌های مدرسه‌اش تحصن کرده است.

تیام، دختربچه آبدانانی

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز ایلام گفت: ماجرای ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده شیطنت رسانه‌ بوده و تکذیب می‌شود.

تیام، دختربچه آبدانانی

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه به محض اطلاع از انتشار این خبر کذب، بلافاصله موضوع از طریق دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شده است گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی این دختربچه صورت نگرفته و ضرب و شتمی هم در کار نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه تکریم مردم و مراجعان همیشه مورد تأکید و در دستور کار محاکم قضایی بوده و هست تصریح کرد: قطعاً با عوامل اصلی و منتشر کنندگان اینگونه اخبار کذب که جامعه را ملتهب و نگران می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.