واکنش جورجینا به تصمیم سانتوس برای نیمکت‌نشینی رونالدو

همسر کریستیانو رونالدو نسبت به نیمکت نشینی فوق ستاره فوتبال جهان واکنش نشان داد و نوشت: متاسفم که نتوانستم از ۹۰ دقیقه بازی شما در زمین لذت ببرم.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه)در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتبال سوئیس را با نتیجه ۶ بر یک در هم کوبید. از مهمترین نکات این بازی نیمکت نشینی رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان بود. گونسالو راموس ۲۱ ساله که جایگزین این بازیکن شده بود موفق شد نخستین هتریک این دوره از مسابقات جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

به نقل از ایرنا، نیمکت‌نشینی دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان با واکنش‌های مختلفی روبرو شد. یکی از چهره‌های سرشناسی که به تصمیم خاص سانتوس سرمربی تیم پرتغال واکنش نشان داد جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو بود.

این مطالب را هم ببینید:

جورجینا در پیامی خطاب به همسرش نوشت: باید این پیروزی بزرگ را به مردم پرتغال تبریک بگویم. متاسفم که نتوانستم از ۹۰ دقیقه حضور تو در زمین مسابقه لذت ببرم. در حالی که ۱۱ بازیکن در میدان سرود ملی را می‌خوانند همه دوربین‌ها تو را نشان می‌داد.

او ادامه داد: در جریان بازی هواداران نام تو را فریاد زدند و خواستار حضورت در میدان شدند. امیدوارم که تو و دوست عزیزت فرناندو همچنان دست در دست هم باشید و بار دیگر شادی را برای ما به ارمغان آورید.

تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف تیم مراکش می‌رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.