گل‌زن دربی آماده دیدار حساس شد!

علی نعمتی که در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در سمت چپ دفاعی داشت امیدوار است برابر جدال دربی نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

به گزارش تازه‌نیوز، نعمتی که به عنوان مدافع میانی بیشتر در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته، در ابتدای فصل از سوی کادرفنی در سمت چپ دفاعی به کار گرفته شد. با این حال در هفته‌های پیش از تعطیلی لیگ و با بازگشت وحید امیری، او جایگاه خود را در این پست نیز از دست داد.

به نقل از ورزش سه، مدافع سرخپوشان اکنون در آستانه دربی امیدوار است بار دیگر بتواند شرایط حضور فیکس در ترکیب تیمش را به دست بیاورد. او که سابقه گلزنی برابر استقلال در دربی را نیز در کارنامه دارد، یکی از بازیکنانی است که با انگیزه بالایی برای این جدال برخوردار خواهد بود و پیش از این نیز ابراز امیدواری کرده بود بتواند شانس گلزنی دوباره در این بازی حساس را از آن خود کند.

با این حال با توجه به اینکه یحیی گل محمدی در دفاع میانی روی پورعلی گنجی و گولسیانی حساب باز کرده، باید دید نعمتی در این بازی که قرار است 29 آذر برگزار شود، فرصت حضور در ترکیب را به چه شکل خواهد داشت و آیا فرصتی برای گلزنی دوباره در دربی نصیب او خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.