طالبان دو مرد و یک زن را در ملا عام اعدام و سنگسار کردند

طالبان امروز دو مرد و یک زن را به اتهام قتل در ملاء عام سنگ‌سار و قصاص می‌کنند، گفته می‌شود، حکم قصاص بالای دو مرد و سنگ سار بالای یک زن صادر شده‌است.

به گزارش تازه‌نیوز، گروه طالبان طی فراخوانی از باشندگان استان فراه خواسته‌اند تا به ورزشگاه این استان بیایند و اجرایی حکم قصاص و سنگ‌سار را بر سه تن صادر شده‌است، تماشا کنند.

به گزارش صدای افغانستان، گروه طالبان خبرنامه را در شهر زرنج مرکز ولایت فراه پخش کردند که در آن از شهروندان خواسته شده‌است تا در باشگاه ورزشی این شهر جمع شوند و اجرایی حکم قصاص و سنگ‌سار را به دو مرد و یک زن تماشا کنند.

به گفته‌ی منابع، طالبان امروز دو مرد و یک زن را به اتهام قتل در ملاء عام سنگ‌سار و قصاص می‌کنند، گفته می‌شود، حکم قصاص بالای دو مرد و سنگ سار بالای یک زن صادر شده‌است.

این مطالب را هم ببینید:

گروه طالبان که امامان مساجد در این استان هستند با پخش این خبر گفته‌اند که مبارزه ۲۰ ساله آن‌ها برای تحقق این احکام بوده‌است.

پیش از این طالبان نیز در استان‌های لوگر و تخار حکم سنگ‌سار و قصاص را تطبیق کردند که واکنش‌های تندی شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی در پی‌داشته‌است. یکی از این کاربران به اسم سهراب وطن دوست، در صفحه فیسبوک‌اش نوشته‌است: «طالبان به چنین بهانه‌‌‌ها مخالفان شان را به عنوان مجرم با اجرای حکم قصاص، اعدام، سنگسار و دیگر خشونت‌ها مانند تیرباران، بازداشت و شکنجه مورد هدف قرار می‌دهند.»

هم‌چنان نوید ادیب، یکی دیگر از کاربران فعال در صفحات اجتماعی، گفته‌است: «گروه طالبان به نام دین و شرعیت خشونت و وحشت را به بار آورده‌اند او افزوده‌است که این گروه طی ۲۰ سال جنگ با ترور و انفجار وحشت و ترس را حاکم ساخته بودند و حالا با محکمه‌های صحرای می‌خواهند مخالفین‌شان را نابود کنند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.