درخواست فوری سپاه از قوه قضائیه

روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیرامون فتنه اخیر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و محاکمه عاملان شهادت شهید سرگرد پاسدار علی نظری از مدافعان امنیت شهر ملایر اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در اطلاعیه ای از درخواست سپاه این استان از قوه قضائیه برای تسریع در محاکمه و مجازات عاملان شهادت شهید عزیز مدافع امنیت سرگرد پاسدار علی نظری خبر داد.

به نقل از ایسنا، روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیرامون فتنه اخیر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و محاکمه عاملان شهادت شهید سرگرد پاسدار علی نظری از مدافعان امنیت شهر ملایر اطلاعیه ای صادر کرد.

در متن اطلاعیه آمده است: “خدای بزرگ را شاکریم که با هوشمندی و بصیرت ملت عظیم‌الشأن ایران و مجاهدت های ارزنده نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور و حضور و همراهی پاسداران انقلاب و بسیجیان سلحشور و دریا دل، فتنه آمریکایی- صهیونیستی اخیر که با به‌کارگیری اشرار و اراذل و اوباش مسلح و عناصر گروهک های تروریستی و تجزیه طلب و نیز برخی وطن فروشان داخلی در خیال و آرزوی باطل براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده بود، به شکست و ناکامی خفت بار انجامید.

این مطالب را هم ببینید:

اقدام قاطعانه و قابل تحسین قوه قضائیه در مجازات عناصر شبکه مرتبط با سرویس اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی که مورد تقدیر آحاد جامعه اسلامی است، رسیدگی سریع به پرونده های متهمان مربوط به اغتشاشات و اقدامات ضدامنیتی و داعش گونه اخیر که با سلاح های سرد و گرم به جان و مال مردم تعرض و ده‌ها تن از مدافعان امنیت را به شهادت رساندند را مورد تاکید قرار می دهد تا همگان بدانند اجرای عدالت و مجازات محاربان به عنوان حکم الهی خط قرمز جمهوری اسلامی بوده و به احدی اجازه مماشات در این عرصه را نخواهد داد.

در این رهگذر بسیجیان و پاسداران همیشه در صحنه انقلاب در استان غیور و انقلابی همدان از قوه قضاییه انتظار دارد در پاسخ به مطالبه مردم شریف استان، تسریع در محاکمه و اجرای حکم عاملان شهادت شهید عزیز استان سرگرد پاسدار “علی نظری” از شهدای مظلوم مدافع امنیت شهر ملایر که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید را مورد اهتمام قرار دهد تا بخشی از آلام و خسارت های تحمیل شده این روزها به مردمان این استان غیرتمند و شهید پرور جبران شود.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.