واکنش احمدخاتمی به اعدام اولین اغتشاشگر: از قوه قضاییه تشکر می‌کنم!

احمد خاتمی گفت: از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که اولین اغتشاشگر را پای چوبه دار فرستاد.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرگزاری حوزه نوشت: سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران پنجشنبه (۱۷آذر ماه ۱۴۰۱) گفت: ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.

خاتمی اظهار کرد: اغتشاشگران می‌خواستند به اقتدار پلیس تعرض کنند و برخی بسیجیان عزیز را شکنجه کردند و به شهادت رساندند؛ همه هدف این‌ها از بین بردن اقتدار نظام بود.

وی خاطرنشان کرد: ساکتین توجه داشته باشند به فضل خدا انقلاب در قله باقی خواهد ماند و ایران، هرگز سوریه و افغانستان نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در برخی از شهر‌ها شعار مرگ دیکتاتور را سر می‌دهند. دیکتاتور کسی است که به شخصیت‌ها اجازه نمی‌دهد حتی گفتگوی ساده انجام دهد و امنیت جانی و مالی مردم را به خطر می‌اندازد.

خاتمی با اشاره به شعار زن، زندگی و آزادی، تصریح کرد: این‌ها در پی بردگی زن هستند، در حالی که اسلام به زن حیات و کرامت داد و شخصیت زن را احیا کرد.

عضو فق‌های شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: هدف دیگر دشمنان و اغتشاشگران قصه تجزیه ایران بود؛ غربی‌ها واقعاً دل خوش هستند و اصلا نمی‌فهمند این مملکت هشت سال در برابر دشمنی که مورد حمایت دنیا بود جنگید تا یک وجب خاکش در دست دشمن نماند. ایرانی غیور است و در عرصه‌های سخت مشت محکم بر دهان دشمن می‌زند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.