تحلیل علم‌الهدی از زنان بی‌حجاب: با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند

امام جمعه مشهد گفت: زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند.

به گزارش تازه‌نیوز، سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در این انقلاب مقدس اسلامی، حرکتی که از ابتدا به طور خودجوش در جامعه ایجاد شد، مسئله حجاب زنان انقلابی و متدین بود. بسیاری از شما که شرایط پیش از انقلاب را درک کرده اید و می‌دانید که مسئله فسق و فساد در دوران ستمشاهی تا چه حد آزاردهنده بود، انقلاب را به مثابه همان پدیده‌ای شناختید که تبدیل به یکی از اصول تحول قطعی جامعه ما شد و زمینه تقویت عفت در میان مردم را فراهم کرد. اکنون عده‌ای از مزدوران دشمن به میدان آمده‌اند تا همین اصل را به چالش بکشند.

به نقل از ایسنا، امام جمعه مشهد با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان و عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته اظهار کرد: به من اطلاع داده‌اند که زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. این زن، شخصیتی نیست که بگوییم به صورت انفرادی تصمیم گرفته تا در برابر جامعه انقلابی دست به اقدام هنجارشکنانه‌ای بزند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.