جزئیات قتل امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید شهادت مولوی ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) خاش، بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح ‌جزئیات(ع) شهرستان خاش گفت:‌ مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار  یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند، اظهار داشت: ‌امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و  پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است، افزود: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.