مرگ عجیب نوجوان اسکیت‌سوار با چاقوی خودش!

کنکاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در ماجرای مرگ دلخراش نوجوان اسکیت سوار، نشان داد که نوجوان مذکور در حالی به طرز عجیب و با ضربه چاقو جان خود را از دست داده است که آثاری از دخالت و نقش فرد دیگری در این حادثه تلخ وجود ندارد!

به گزارش تازه‌نیوز، اوایل شب جمعه گذشته (پنج شنبه) امدادگران اورژانس ۱۱۵ مشهد در پی تماس شهروندان عازم بولوار سرافرازان شدند تا جان نوجوان مجروحی را نجات دهند که پیکر خون آلود وی روی آسفالت خیابان افتاده بود. وقتی خودروی اورژانس آژیرکشان به خیابان سرافرازان ۹ رسید که تعدادی از رهگذران و اهالی در اطراف پیکر زخمی یک نوجوان ۱۷ ساله حلقه زده بودند.

به نقل از خراسان، نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شدند و پس از انجام کمک‌های امدادی و مداوای اولیه، پیکر نیمه جان او را به مرکز درمانی «ولایت» انتقال دادند اما تلاش های کادر درمان برای نجات این نوجوان به نتیجه نرسید و او در حالی جان سپرد که اثر جسم نوک تیز و برنده ای روی ران وی وجود داشت و از همان نقطه دچار خون‌ریزی شده بود!

طولی نکشید که کادر درمان با فرضیه وقوع جنایت احتمالی، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دادند و این گونه ماجرای مرگ نوجوان ۱۷ ساله رنگ و بوی جنایی به خود گرفت. دقایقی بعد با دستور قاضی «عارفی راد» (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) گروهی ورزیده از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند تا این پرونده را زیر ذره‌‎بین تحقیقات جنایی ببرند.

بدین ترتیب بررسی های تخصصی به سرپرستی سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) و با راهنمایی‌های قضایی درباره چگونگی مرگ «ع-م» ادامه یافت. تحقیقات بیانگر اصابت ضربه چاقو به ران نوجوان مذکور بود اما آثاری از دخالت فرد یا افرادی در این ماجرا وجود نداشت چرا که روی شلوار این نوجوان هیچ گونه اثری از پارگی نبود و این موضوع فرضیه وقوع جنایت را بسیار کم‌رنگ کرد و به احتمال نزدیک به صفر رساند.

با وجود این، بررسی های ویژه برای علت مرگ این نوجوان و چگونگی فرود آمدن تیغه چاقو به قسمت ران وی وارد مرحله جدیدی شد و دامنه تحقیقات درحالی به محل وقوع حادثه در خیابان سرافرازان کشید که کفش های اسکیت این نوجوان نیز به معمای دیگری تبدیل شده بود. ساعتی بعد کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با کسب دستورات خاص قضایی به بازبینی دوربین های مداربسته در محل پرداختند و در یکی از تصاویر دوربین ها با صحنه ای عجیب روبه رو شدند که راز این حادثه وحشتناک را فاش کرد.

فیلمی که در دوربین مدار بسته ضبط شده بود، پسر نوجوان را در حال اسکیت سواری در خیابان نشان می داد. او متاسفانه برای اسکیت سواری هیجان انگیز یا عوامل دیگر، دستش را از قسمت بار یک دستگاه وانت نیسان گرفته بود و با سرعت خودروی عبوری اسکیت سواری می کرد. این رفتار هیجانی اما وحشتناک به جایی رسید که راننده خودرو ناگهان در حال رانندگی، پدال ترمز را فشرد و نوجوان مذکور روی زمین غلتید.

از سوی دیگر تحقیقات دقیق افسران پلیس آگاهی نشان داد، نوجوان یاد شده کاردی را به کمر خود بسته بوده و هنگامی که به دلیل ترمز ناگهانی راننده روی آسفالت خیابان افتاده، تیغه کارد نیز به قسمت ران وی فرو رفته و خون از همان نقطه بیرون زده است!

با مشخص شدن ماجرای مرگ دلخراش نوجوان اسکیت سوار، این پرونده شکل حادثه ای به خود گرفت و از دستور کار جنایی کارآگاهان پلیس آگاهی در حالی خارج شد که هنوز بررسی های بیشتر برای کشف زوایای دیگر این حادثه تاسف بار با دستورات ویژه قضایی از سوی ماموران انتظامی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.