تعقیب و گریز دزدان روی پشت‌بام‌ها!

سارقانی که برای فرار از چنگ پلیس، به پشت بام منازل مسکونی گریخته بودند، پس از مدتی تعقیب و گریز در حالی به دام افتادند که لوازم سرقتی زیادی را درون خودرو گذاشته بودند.

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از اهالی خیابان شهید فیاض بخش مشهد هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و در حالی که صدایش می لرزید از حضور سارقان در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: آن ها در تاریکی شب، مشغول جمع آوری لوازم برای سرقت هستند. به دنبال دریافت این خبر بلافاصله نیروهای گشت کلانتری شهید فیاض بخش عازم نشانی مذکور شدند و سارقانی را مشاهده کردند که با عجله و سراسیمه در حال انتقال لوازم منزل مردم به داخل یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ بودند.

به نقل از خراسان، سارق جوان با دیدن خودروی پلیس، به پشت بام منازل مسکونی گریخت و پا به فرار گذاشت. در همین حال افسران گشت انتظامی نیز به تعقیب دزد فراری پرداختند تا این که او برای گریز از چنگ پلیس به داخل حیاط یک مجتمع اداری پرید تا در گوشه ای مخفی شود اما جایی برای پنهان شدن نیافت و در محاصره پلیس قرار گرفت. دزد جوان که قصد نداشت خود را تسلیم قانون کند، به سوی ماموران حمله ور شد ولی نیروهای انتظامی با چند فن دفاع شخصی او را زمین گیر کردند و به کلانتری انتقال دادند. در بازرسی از داخل خودروی پژو ۲۰۶ نیز که در محل وقوع سرقت پارک بود، لوازم سرقتی از قبیل پتو، سشوار و… کشف و ضبط شد.

این سارقان جوان که با دستور سرهنگ قدیمی (رئیس کلانتری فیاض بخش) تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفته بودند، همدست فراری خود را نیز به پلیس لو دادند و مدعی شدند، به همراه وی به چند منزل دیگر هم دستبرد زده اند! با توجه به اهمیت موضوع و با صدور دستوری ویژه از سوی مقام قضایی، عملیات دستگیری دزد فراری در دستور کار افسران دایره تجسس کلانتری قرار گرفت و بدین ترتیب او نیز در یک عملیات ضربتی و هماهنگ به دام افتاد. متهمان که سوابق متعدد سرقت از منازل دارند در حالی با دستور قضایی روانه زندان شدند که بررسی های تخصصی پلیس مشهد، برای کشف سرقت های دیگر آنان همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.