سرقت ۲میلیارد ونیمی طلا از زن جوان

باند چهار نفره سارقان طلا و جواهرات که پس از سرقت میلیاردی در حال فرار و خروج از شهر سیرجان به مقصد استان های همجواربودند، دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد :  نیروهای  پلیس آگاهی سیرجان در روند پیگیری های بی وقفه و تخصصی خود برای کشف چندین فقره  سرقت طلا از منزل شهروندان موفق شدند  چهار  متهم غیر بومی  مرتبط  در این سرقت ها را هنگام خروج از حوزه استان کرمان  با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی نایین استان اصفهان شناسایی و دستگیر کنند.

به نقل از خراسان، سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی سیرجان مشخص شد این افراد در قالب یک باند حجم زیادی طلا و جواهرآلات را از منازل ویلایی و آپارتمانی شهر سیرجان سرقت کرده اندکه در این زمینه  متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۵ فقره سرقت طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال اعتراف کردند. وی  تصریح کرد: این سارقان که پس از پایان سرقت های باندی خود در سیرجان عازم دیگر استان ها بودند پس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

بنابراین گزارش، سارقان زورگیر طلای یک شهروند نیز در عملیات نیروهای  کلانتری۱۱ امین شهر  شهرستان انار به دام افتادند.
سرهنگ صادق نیک نفس فرمانده انتظامی انار  اظهار کرد: حسب اعلام مانیتورینگ استان کرمان  مبنی بر توقیف یک دستگاه خودروی ۴۰۵نقره ای که سرنشینان آن از استان یزد سرقت انجام داده و در حال حرکت به سمت حوزه این شهرستان بودند، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با دستگیری این دو سارق مشخص شد آنان با تهدید سلاح گرم  ، دو عدد سکه تمام بهار آزادی ، یک نیم سکه و ۱۰ النگو را از یک زن جوان سرقت کرده اند.  وی افزود: در پی دستگیری این سارقان یک نیم سکه بهار آزادی و دو سکه تمام بهار آزادی کشف و خودروی آنان توقیف شد که اقدامات بعدی برای تحویل اموال سرقتی  به مال باخته در دست انجام است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.