حساب ویژه گل‌محمدی روی این بازیکن برای دربی!

شنیده ها حکایت از آن دارد که یحیی گل‌محمدی حساب ویژه ای روی سعید صادقی هافبک تکنیکی خود برای بازی دربی باز کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سعید صادقی آخرین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست. آقای پاس گل فصل قبل پس از کش و قوس‌های فراوان توانست هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان را راضی به حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی کند.

از این رو سعید صادقی با حضور در ساختمان باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل با پرسپولیس امضا کرد تا مهم‌ترین خرید رسانه‌ای سرخپوشان لقب بگیرد.

صادقی در حالی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد که پیش از او علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی و دانیال اسماعیلی فر را جذب کرده بود. همان طور که اشاره کردیم او با پیشنهادات بسیاری از سوی باشگاه مختلف روبرو شد اما درنهایت به خاطر علاقه خودش و خانواده اش به پرسپولیس، قرمز پوش شد.

این روزها از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی برنامه های تاکتیکی خود را حول محور سعید صادقی تنظیم کرده است و اعتقاد دارد این هافبک ریزنقش و تکنیکی قادر است در دیدار با استقلال تأثیرگذار ظاهر شود.

این درحالی است که شاید خیلی ها روی نقش آفرینی و گلزنی یورگن لوکادیا حساب باز کرده باشند اما اسلحه پنهان یحیی گل محمدی در دربی روز ۲۹ آذرماه ظاهرا سعید صادقی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.