انفجار وحشتناک گاز در یک مجتمع مسکونی +عکس

انفجار مهیب گاز شهری در یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه، خسارت های هنگفتی را به بار آورد و طبقه همکف این ساختمان را ویران کرد.

به گزارش تازه‌نیوز،، این حادثه دلهره آور صبح روز گذشته در بولوار شهید مطهری مشهد هنگامی رخ داد که صدای وحشتناک ناشی از انفجار در ساختمان مسکونی ۵ طبقه ، اهالی محل را از منازل بیرون کشید. لحظاتی بعد با گزارش ماجرا به «سامانه ۱۲۵» آتش نشانی، بی درنگ نیروهای امدادی و اطفای حریق، عازم محل حادثه شدند و در حالی به یاری شهروندان شتافتند که سه خودروی سواری نیز در زیر آوار ناشی از انفجار مانده بود.

به نقل از خراسان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره جزئیات این حادثه گفت: بررسی های کارشناسی امدادگران آتش نشانی بیانگر آن بود که انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه رخ داده است به طوری که این واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و دیوارهای آن فرو ریخته بود.
آتشپاد دوم «مجید فرهادی» افزود: شدت این حادثه مهیب به حدی بود که شیشه های منازل اطراف شکسته و به واحدهای دیگر این ساختمان هم خسارت هایی وارد شده بود.

مقام ارشد سازمان آتش نشانی مشهد با بیان این که سه خودروی سواری نیز در پی ریزش آوار دچار خسارت های مالی شده اند، تصریح کرد: آتش نشانان و امدادگران ایستگاه های ۲۸، ۳۸، ۱و ۵۱ در این عملیات امداد رسانی حضور داشتند و پس از پایان «ایمن سازی» محل وقوع انفجار درحالی به پایگاه های خود بازگشتند که علت دقیق انفجار مذکور توسط کارشناسان فنی ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.