محموله ۱۹۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر به مقصد نرسید!

قاچاقچیان حرفه‌ای مواد‌مخدر قصد داشتند محموله‌ای سنگین از انواع مواد‌مخدر را از طریق استان کرمان وارد کشور کرده و در استان‌های مرکزی توزیع کنند اما با هوشیاری پلیس این محموله کشف شد و قاچاقچیان به دام افتادند.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان کرمان، با همکاری پلیس غرب استان تهران و استان اصفهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند قاچاق و ترانزیت مواد‌مخدر قصد دارند محموله‌ای سنگین شامل انواع مواد‌مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و پس از عبور از استان‌های کرمان و یزد در مرکز کشور توزیع کنند. در این شرایط تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

به نقل از همشهری، مأموران در جریان بررسی‌های تحصصی خود راهی خانه‌ای در شهر کرمان شدند و در بازرسی آنجا مقداری از مواد‌مخدر را کشف کردند و در ادامه مشخص شد که بقیه این محموله در یک انبار دپو شده و آماده جاسازی و انتقال به استان‌های دیگر است. به این ترتیب مأموران در علملیاتی ضربتی راهی آنجا شده و این محموله را که شامل بیش از ۱۹۵۰کیلوگرم تریاک و حشیش بود کشف کردند.

سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این‌باره گفت: با تلاش‌های انجام شده بقیه اعضای این باند قاچاق مواد‌مخدر شناسائی شده و هماهنگی قضایی و نیابت برای دستگیری آنها در حال انجام است. علاوه بر این محموله همکارانم در چند عملیات دیگر نیز موفق به کشف چند محموله مواد‌مخدر شدند که با احتساب محموله کشف شده در شهر کرمان، قریب به ۲۴۵۰کیلوگرم مواد‌مخدر در ۲۴ساعت در سطح استان کرمان کشف شد.

مهدی بخشی، دادستان کرمان نیز با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی استان کرمان در مبارزه با مواد‌مخدر گفت: دستگاه قضایی استان کرمان مانند گذشته در اینگونه موارد همکاری لازم را با نیروی انتظامی دارد و درخصوص کشف محموله روز گذشته در شهر کرمان، پرونده را تشکیل و ۲نفر از متهمان دستگیر شده‌اند و درصدد شناسایی سایر متهمان هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.