کیهان: در مجازات آشوبگران تعلل نکنید

روزنامه کیهان نوشت: افکار عمومی به‌ویژه ملت غیور و انقلابی ایران که برای این کشور و این نظام، شهید داده و امنیت از مهم‌ترین مطالبات آنهاست، خواستار مجازات اشد آشوبگران هستند. بنابراین تعلل در مجازات آشوبگران جایز نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان در گزارش یک امروز خود از قوه قضائیه خواست تحت تاثیر فشار رسانه‌ای قرار نگیرد و بدون تعلل به اجرای حکم‌های مربوط به اعتراضات اخیر بپردازد.

کیهان نوشت: قوه قضائیه و متصدیان حوزه امنیتی و پلیسی کشور نبایستی تحت تأثیر فضای روانی و فشار رسانه‌ای پادوهای داخلی دشمن قرار گیرد چه آنکه کوتاه آمدن در برابر آشوبگران و اغتشاشگران یعنی راه باز کردن برای کسانی که می‌خواهند ایران را ویران کنند.

این مطالب را هم ببینید:

کیهان در ادامه تاکید کرده است: در قوانین جزایی کشور به‌طور مشخص جرائم علیه اشخاص، اموال و امنیت ملی و مجازات آنها (اعم از مباشر و معاون) تعریف و تصریح شده است، از سویی دکترین و اصول حقوقی و جزایی هم نه‌فقط در ایران بلکه در مکاتب حقوقی جهان بر مجازات خیانتکاران و مجرمان امنیتی صحه می‌گذارند و همچنین افکار عمومی به‌ویژه ملت غیور و انقلابی ایران که برای این کشور و این نظام، شهید داده و امنیت از مهم‌ترین مطالبات آنهاست، خواستار مجازات اشد آشوبگران هستند. بنابراین تعلل در مجازات آشوبگران جایز نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.