۳ماه اسارت گروگان جوان در منطقه مرزی

چند نفر که با مردی دچار اختلافات مالی شده بودند برای تسویه حساب پسر ۲۱ساله او را ربودند و ۳ماه در منطقه‌ای مرزی در حوالی سراوان نگه داشتند تا اینکه سرانجام در عملیات ضربتی پلیس، جوان ربوده شده آزاد شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اوایل شهریورماه امسال به مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان خبر رسید که چند مرد ناشناس پسر جوانی را ربوده‌اند. آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد آدم‌ربایان که مسلح و صورت‌های‌شان را پوشانده بودند با تهدید سلاح، جوانی ۲۱ساله را سوار یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ کرده و با خود برده بودند.

به نقل از همشهری، در این شرایط بود که تلاش‌های پلیس برای ردیابی آدم‌ربایان و آزادی گروگان آغاز شد. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند. هرچند اسارتگاه پسر جوان مشخص نبود اما همچنان تلاش‌های پلیس در شاخه‌های مختلف ادامه پیدا کرد.

سرانجام با گذشت حدود ۳ماه از گشوده شدن این پرونده کارآگاهان با همکاری مرزبانان هنگ مرزی سراوان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد آدم‌ربایان گروگان ۲۱ساله را در منطقه‌ای مرزی در حوالی سراوان زندانی کرده‌اند. به این ترتیب مأموران آنجا را محاصره کردند و برای آزادی پسر جوان وارد عمل شدند اما معلوم شد که گروگانگیران پیش از حضور مأموران فرار کرده‌اند. در این شرایط پسر جوان پس از ۳ماه اسارت آزاد و صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اعلام جزئیات این پرونده گفت: با وجود نجات این گروگان ۲۱ساله، با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.