کشف ۸ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۲ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد موفق به کشف ۸ تن انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته شدند.

به گزارش تازه نیوز، سردار مجید کریمی در باره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از ایسنا، وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی خستگی ناپذیر و پر تلاش فرماندهی انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی استان های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات غافلگیرانه طی ۲۴ ساعت، ۸ تن انواع مواد مخدر، از نوع تریاک، شیشه، حشیش را کشف و ۴۲ قاچاقچی را دستگیر کردند که دستگیری سایر رابطان و عوامل نیز در دستور کار قرار دارد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار کریمی ادامه داد: در این عملیات‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل ۵  قبضه سلاح نیمه سنگین، ۱۵ قبضه سلاح سبک، ۶ دستگاه بی سیم و ۴۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.