زمزمه‌های ورود زنان به ورزشگاه برای بازی دربی!

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ شورای هماهنگی استان تهران فردا نظر نهایی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در دربی پیش رو را اعلام می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، در طول یک ماه گذشته صحبت در رابطه با برگزاری مسابقه دربی بین استقلال و پرسپولیس در شرایط مختلف و متفاوت بارها مطرح شد.

در برخی روزها عنوان می‌شد این موضوع به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و چند روز بعد برخی مسئولان با اشاره به شرایط مطلوب اجتماعی حضور تماشاگران در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس را بلامانع پیش بینی می‌کردند.

به نقل از خبرورزشی، همچنین برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشورمان با حضور تماشاگران در یکی دو ماه اخیر این فرصت و احتمال را ایجاد کرد که این امکان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران نیز وجود دارد. با این همه پس از درخواست‌های مکرر باشگاه استقلال از سازمان لیگ و ارسال نامه‌های رسمی برای برگزاری مسابقه دربی رفت (که این باشگاه میزبان آن است) با حضور تماشاگر مقرر شد فردا دوشنبه در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود.

روز جمعه هفته گذشته یکی از مسئولان سازمان لیگ در برنامه زنده تلویزیونی ضمن بیان این موضوع اعلام کرد در جلسه شورای هماهنگی استان تهران نظر قطعی و نهایی در این باره اتخاذ خواهد شد. نکته قابل توجه در این باره حضور بانوان برای تماشای این دیدار است که با توجه به برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تا پیش از ممنوعیت حضور تماشاگران (بعد از پایان اردوی اتریش تیم ملی) در صورت محقق شدن حضور تماشاگران در دربی بانوان هم می‌توانند در طبقه دوم استادیوم به آزادی بروند.

یادآور می‌شود؛ آخرین دیداری که یکی از دو تیم سرخابی تهرانی با حضور بانوان در استادیوم آزادی به زمین رفتند مصاف تیم‌های استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ بود که بانوان استقلالی و مازندرانی در روز نوزدهم شهریور شاهد برد سه بر یک شاگردان ساپینتو بودند. پیش از آن هم بانوان پرسپولیسی در حاشیه دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در تاریخ نهم شهریور به آزادی رفته بودند.

لازم به ذکر است؛ به طور معمول برای چنین تصمیماتی ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقه (یعنی روز شنبه بیست و ششم آذر ماه) باید تصمیم‌گیری نهایی درباره حضور تماشاگران صورت بگیرد. اما ظاهراً شرایط به گونه‌ای پیش رفته که این بار قرار است تصمیمات هشت روز زودتر در رابطه با برگزاری دربی، با یا بدون حضور تماشاگر اتخاذ گردد.

ناگفته نماند؛ مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر روز سه‌شنبه آینده ۲۹ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.