اولین صحبت‌های رونالدو پس از حذف پرتغال: برای این رویا سخت جنگیدم! عکس

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به شایعات پس از شکست مقابل مراکش واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برابر مراکش به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی بازی حضور نداشت اما در نیمه دوم به ترکیب ملحق شد. پیش از این بازی شایعه شده بود او تهدید به ترک اردوی پرتغال در صورت نیمکت نشینی داشته است.

رونالدو اکنون با انتشار متنی به شایعات واکنش نشان داده است. ستاره پرتغالی نوشت: «قهرمانی در جام جهانی برای پرتغال بزرگترین و بلندپروازانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین المللی از جمله برای پرتغال کسب کردم، اما قرار دادن نام کشورمان در بالاترین سطح جهان بزرگترین آرزوی من بود.

من برای آن جنگیدم. برای این رویا سخت جنگیدم. در 5 حضوری که در 16 سال در جام‌های جهانی گلزنی کردم، همیشه در کنار بازیکنان بزرگ و با حمایت میلیون‌ها نفر پرتغالی، تمام توانم را گذاشتم. همه چیز را در زمین جا گذاشتم. من هرگز صورتم را از مبارزه برنگرداندم و هرگز از آن رویا دست نکشیدم.

متاسفانه دیروز این رویا به پایان رسید. ارزش واکنش زیاد را ندارد. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، بسیار نوشته شده است، گمانه‌زنی‌های زیادی انجام شده است، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده است. من همیشه یک نفر بیشتر بودم که برای هدف همه می‌جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی‌کردم.

در حال حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. متشکرم پرتغال با تشکر از شما، قطر.  این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود… حالا وقت آن است که یک مشاور خوب باشید و به هر یک اجازه دهید تا نتیجه گیری خود را انجام دهد.»

پست اینستاگرام رونالدو

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.