انتقام وحشتناک داماد سابق؛ مرد کینه‌جو خانواده همسرش را به گلوله بست!

مرد جوان که بعد از جدایی از همسرش از خانواده او کینه به دل گرفته بود در جنایتی هولناک پدر، مادر و برادر او را همراه با یکی از اقوام‌شان با شلیک گلوله به قتل رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۸:۵۵ صبح دیروز به پلیس شهرقدس در غرب استان تهران خبر رسید که در خانه‌ای واقع در میدان بهاران تیراندازی اتفاق افتاده است. به‌دنبال این تماس، تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و در آنجا با اجساد غرق خون ۴نفر روبه‌رو شدند که به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند.
قربانیان زوجی میانسال و پسر جوانشان به همراه مهمان‌شان بودند و در همان بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان معلوم شد که عامل این تیراندازی خونین، داماد سابق خانواده بوده است.

به نقل از همشهری، کارآگاهان دریافتند که عامل جنایت جوانی ۲۵ساله است؛ او سال‌ها پیش با دختر خانواده ازدواج کرده و حتی صاحب ۲فرزند هم شده بودند اما ۲سال قبل و بر سر اختلافاتی که با هم داشتند، متارکه کرده و از هم جدا شده بودند. آنطور که شواهد نشان می‌داد علت اصلی اختلاف آنها، مصرف مواد روانگردان از سوی مرد جوان بود و همین باعث شده بود که درنهایت همسرش تصمیم به جدایی از او بگیرد. این در حالی بود که پس از جدایی آنها، دادگاه حضانت فرزندان را به زن جوان واگذار کرده و شوهرش اجازه داشت در زمان‌هایی که دادگاه مشخص کرده بود به دیدن آنها برود.

دستگیری در کمتر از ۲ساعت
کارآگاهان که اطلاعات کاملی از عامل جنایت به‌دست آورده بودند، تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند. این احتمال وجود داشت که مرد جوان با توجه به جنایت فجیعی که رقم زده بود قصد فرار از شهر را داشته باشد و در این شرایط، جست‌وجویی گسترده برای یافتن ردی از او کلید خورد.
تلاش کارآگاهان کمی بعد نتیجه داد و آنها در جریان تحقیقات تخصصی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مرد جنایتکار پس از حادثه به شهرک اندیشه گریخته و در خانه یکی از بستگانش مخفی شده است.

تیم‌های عملیاتی به سرعت راهی شهرک اندیشه شدند و با شناسایی خانه مورد نظر، آنجا را محاصره کردند. آنها درحالی‌که کمتر از ۲ساعت از حادثه گذشته بود، موفق شدند در یک عملیات ضربتی و بی‌آنکه قاتل موفق به استفاده از سلاحش شود، او را دستگیر کنند. همزمان با دستگیری این مرد، کلت کمری که او در جنایت از آن استفاده کرده بود نیز کشف و متهم به اداره آگاهی منتقل شد.

مواد مصرف کرده بودم
مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب این جنایت هولناک اعتراف کرد و مدعی شد که از مدت‌ها قبل از خانواده همسر سابقش کینه به دل داشت. او توضیح داد: وقتی من و همسرم از هم جدا شدیم، دادگاه حضانت فرزندانمان را به همسرم واگذار کرد اما هر زمان که من برای دیدن آنها می‌رفتم، خانواده همسرم با من همکاری نمی‌کردند. آنها مرا اذیت می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که بچه‌هایم را با خودم ببرم. بر سر این مسئله بارها با آنها مشاجره کرده بودم تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتم انتقام بگیرم.

وی ادامه داد: صبح روز حادثه، درحالی‌که از قبل یک قبضه کلت کمری تهیه کرده بودم، راهی خانه آنها شدم. حدود ساعت ۷:۳۰صبح به خانه آنها رسیدم. تصمیم گرفته بودم که اگر اجازه ندهند بچه‌ها را ببینم، انتقام بگیرم. زنگ یکی از واحدهای ساختمان‌شان را زدم و عروس‌شان در را باز کرد و من وارد خانه شدم. آن زمان به‌جز عروس‌شان زن دیگری به‌عنوان مهمان هم در خانه بود.

به‌خاطر مصرف مواد، نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. با تهدید اسلحه وارد واحدشان شدم و مقداری طلا و جواهرات سرقت کردم. از خانه که بیرون آمدم، پدرزن سابقم را دیدم که از پله‌های زیرزمین بالا می‌آمد و مقابلم قرار گرفت. شروع به سر و صدا کرد که با شلیک گلوله جانش را گرفتم. همان موقع مادرزن سابقم از طبقه بالا پایین آمد که به طرف او هم شلیک کردم. پس از آن می‌خواستم از ساختمان خارج شوم که برادرزن سابقم سر و کله‌اش پیدا شد. نان تازه دستش بود و مردی که مهمان‌شان بود، او را همراهی می‌کرد.

همان لحظه با شلیک گلوله برادرزن سابقم را به قتل رساندم و در ادامه به سمت مهمان آنها هم شلیک کردم و او هم روی زمین افتاد. پس از آن فرار کردم و خودم را به شهرک اندیشه و خانه یکی از بستگانم رساندم. قصد فرار داشتم که ناگهان مأموران را بالای سرم دیدم و دستگیر شدم.
سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام جزئیات این پرونده گفت: بررسی‌ها نشان می‌‌دهد که متهم پیش از این به مواد‌مخدر اعتیاد داشته و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.