سلاخی وحشیانه همسر سابق در کردستان!

زن جوان که به خاطر اختلافات خانوادگی طلاق گرفته بود، ۷ ماه پس از این جدایی با ۱۷ ضربه چاقو از سوی همسر سابقش به قتل رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، ظهر ۱۲ آذر امسال، صدای فریادهای زن جوانی، ساکنان ساختمان را به پارکینگ کشاند. آنها زن همسایه را دیدند که خونین در چند قدمی خودرواش روی زمین افتاده بود. بدنبال این خبر، بلافاصله تیم جنایی یکی از شهرستان‌های کردستان وارد عمل شده و با حضور در محل با جسد مقتول مواجه شدند. تحقیقات نشان می‌داد که زن ۴۲ ساله، یکی از ساکنان ساختمان است و هنگامی که قصد خروج از خانه را داشت به قتل رسیده است.
مأموران بلافاصله به بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه مقتول پرداختند.

به نقل از ایران، دوربین‌ها نشان می‌داد که مرد میانسالی در نزدیکی خانه مقتول در کمین بوده و به محض اینکه زن جوان در پارکینگ را باز می‌کند تا سوار بر خودرواش آنجا را ترک کند، مرد میانسال وارد ساختمان شده و بعد از اینکه مقتول را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده، متواری شده است. چهره مرد میانسال برای اهالی ساختمان و دوستان وی آشنا بود، او همسر سابق زن جوان بود. با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و ساعاتی بعد از این جنایت وی بازداشت شد. متهم ضمن اعتراف به قتل انگیزه خود را از این جنایت اختلاف و کینه قبلی عنوان کرد.

یکی از اقوام مقتول  گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آنها شده بود. زندگی آنها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آنها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند.
اما اختلاف‌های آنها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آنها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.

او ادامه داد: مقتول تحصیلکرده بود و به تازگی در آزمون وکالت هم قبول شده بود. او به خاطر شوهرش به شهرستان رفت و بعد از جدایی برای اینکه بتواند بچه‌ها را ببیند و کنار آنها باشد، در همان شهرستان ماند. اما همسر سابقش دست بردار نبود و مدام برای او ایجاد مزاحمت می‌کرد و از او می‌خواست که به زندگی مشترک با او برگردد. می‌گفت من اشتباه کردم تو را طلاق دادم. او مدام زن جوان را تهدید می‌کرد که باید برگردی و تهدیدهایش را بالاخره عملی کرد و ساعت ۱۲:۳۴ روز حادثه وقتی مقتول می‌خواست به‌دنبال دخترش برود و او را از مدرسه بیاورد به پارکینگ رفت تا سوار خودرواش شود.
آن‌طور که متهم در تحقیقات گفته است، او به کمین می‌نشیند و زمانی که در ورودی باز می‌شود وارد ساختمان می‌شود.
دوربین‌ها نشان می‌دهند که شوهر سابقش وارد ساختمان می‌شود و مقتول با دیدن او به سمت خودرواش فرار می‌کند تا سوار آن شود. اما شوهر سابقش که سه چاقو به همراه داشته به او حمله می‌کند و با ۱۷ ضربه چاقو او را به قتل می‌رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.