قتل زن و برادر زن به خاطر اختلافات خانوادگی!

چهار روز پس از ناپدید شدن مرموز یک خواهر و برادر در شهرستان کردکوی، داماد خانواده به جنایتی هولناک اعتراف کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ امیر باقری فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این‌باره گفت: هفته گذشته فردی در تماس با پلیس، از ناپدید شدن دختر ۳۲ ساله و پسر ۲۷ ساله خود خبر داد و گفت که ۲ روز است این خواهر و برادر به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.پس از این شکایت و تشکیل پرونده بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی کردکوی تحقیقات لازم را آغاز کردند.

به نقل از ایران، سرهنگ باقری گفت: در تحقیقات ابتدایی پلیس به داماد خانواده که همسرش ناپدید شده بود مشکوک و تحقیقات تخصصی پلیس وارد مرحله جدیدی شد. پس از گذشت ۴۸ ساعت از اعلام ناپدید شدن این دو فرد، پلیس در ردیابی‌های خود جسد خواهر و برادر را در جنگل‌های کردکوی کشف و به پزشکی قانونی منتقل کرد.

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات با توجه به مستندات به‌دست آمده، تمرکز پلیس روی داماد خانواده بیشتر شد تا آنکه در نهایت این فرد به قتل همسر و برادر همسرش اعتراف کرد. در تحقیقات انجام شده از این فرد، وی انگیزه و علت ارتکاب این جرم را اختلافات خانوادگی و شخصی عنوان کرد. سرهنگ باقری در پایان افزود: با تکمیل شدن تحقیقات و مستندات پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.