مهدی طارمی تابستان سال آینده در اینترمیلان؟

طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و ارزش فعلی او حدود ۲۵ میلیون یورو است. کالچو مرکاتو وب هفته پیش از تمایل سرمربی اینتر برای جذب این بازیکن در تابستان سال آینده خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی طارمی با وجود حذف ایران از دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، با به ثمر رساندن دو گل و بازی‌های قابل قبول، یکی از بهترین‌های تیم کی‌روش بود. او که دوران موفقی را در پورتو سپری می کند، از سال گذشته مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته و یک نشریه ایتالیایی هفته گذشته از باشگاه اینترمیلان به عنوان جدیدترین مشتری مهاجم ایرانی خبر داد.

به نقل از رزش سه، طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و ارزش فعلی او حدود ۲۵ میلیون یورو است. کالچو مرکاتو وب هفته پیش از تمایل سرمربی اینتر برای جذب این بازیکن در تابستان سال آینده خبر داد. به این ترتیب اگر چنین انتقالی صورت بگیرد و باشگاه ایتالیایی خواهان جذب مهدی در سال۲۰۲۳ باشد، پورتو با دریافت مبلغی قابل توجه بابت رضایت نامه او، می تواند سود خوبی به دست بیاورد و معامله‌ای دو سر برد رقم بخورد.

خاویر زانتی، مدیرورزشی باشگاه اینترمیلان ایتالیا که میهمان تلفنی ویژه برنامه جام جهانی در شبکه سه بود، نسبت به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرد اینتر هنوز اقدام خاصی برای جذب مهدی طارمی انجام نداده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی باشگاه اینترمیلان برای مهدی طارمی وجود دارد؟ گفت: “نه! در این لحظه با بازیکنانی که در حال حاضر داریم، کار می کنیم. می خواهیم فصل جاری را با تیمی که داریم پشت سر بگذاریم. قطعا فرصت هایی که در بازار است را باید مورد بررسی قرار بدهیم و ببینیم که چه بازیکنانی را نیاز داریم. در حال حاضر ولی نه.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.