آمریکا دست از سر ایران برنخواهد داشت/ تحریم‌های جدید در راه است!

مشاور امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که تحریم ها علیه ایران به بهانه حقوق بشر ادامه خواهد یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرگزاری دولت نوشت: جیک سالیون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در راستای سیاست مداخله جویانه آمریکا و تداوم رویکرد دوگانه دولت بایدن و حمایت از اغتشاشات اذعان کرد که تحریم ها علیه ایران به بهانه حقوق بشر ادامه خواهد یافت.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید عصر دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در تداوم مداخله جویی دولت بایدن در امور داخلی ایران افزود: بسیاری اقدامات تحریمی را علیه کسانی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر و سرکوب ها هستند، انجام داده و اطلاع‌ رسانی کرده‌ایم.

مشاور امنیت ملی دولت بایدن بدون اشاره به نقش واشنگتن و غرب در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر ایران اضافه کرد: نه تنها خودمان این کار را انجام داده‌ایم بلکه با کشورهای دیگر در سراسر جهان هماهنگ و همسو شده‌ایم و ائتلافی بین‌المللی را در محکومیت آنچه در ایران اتفاق می‌افتد، شکل دادیم.

بیشتر بخوانید:

وی با حمایت از برهم زنندگان نظم عمومی ایران با تکرار ادعای حمایت از ایرانیان مدعی شد: اقداماتی را انجام داده‌ایم تا توانایی ایرانیان را برای برقراری ارتباط بین خود و انتقال آنچه در کشورشان می‌گذرد به جهان خارج، ساده ‌تر کنیم و بتوانیم آنچه را در ایران می گذرد به وضوح نشان داده و حکومت را پاسخگو کنیم.

سالیوان با اذعان به تداوم مداخله جویی در امور ایران و حمایت از اغتشاشگران گفت: در کنار معترضان مسالمت‌جو، مطالبه‌گران حقوق زنان، مدافعین کرامت انسانی و حقوق مردم که خواستار یک زندگی بهتر هستند، ایستاده‌ایم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.