پسر ۲۶ ساله مظنون اصلی قتل مادر

به‌دنبال قتل زنی میانسال در پایتخت، پسر وی به‌عنوان مظنون اصلی جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، بامداد بیست و یکم آذر ماه پسری جوان با پلیس تماس گرفت و گفت مادرش به قتل رسیده است. پس از این تماس مأموران پلیس در محل حادثه که خانه‌ای در یکی از مناطق جنوب تهران بود، حضور یافتند و با جسد زنی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند.  گزارش این حادثه به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران اعلام و او به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شد. پسر مقتول که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت: مدتی قبل پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند.

به نقل از ایران، از آن زمان، من و برادرم با مادرم زندگی می‌کنیم.  وی ادامه داد: امروز بعد از پایان کار زمانی که به خانه برگشتم هر چه زنگ  در را زدم کسی باز نکرد. درحالی‌که مادرم همیشه در خانه است و بی‌خبر جایی نمی‌رود. با  استفاده از کلید وارد خانه و با جسد مادرم مواجه شدم و پلیس را خبر کردم.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که در ورودی خانه سالم است و آثاری که حکایت از ورود به زور به خانه باشد، وجود ندارد؛ این یعنی جنایت از سوی یک آشنا صورت گرفته است.

همچنین مشخص شد که پسر دیگر مقتول، مدتی قبل برای ترک اعتیاد به کمپ رفته و چند روز قبل از کمپ مرخص شده بود. از سوی دیگرتحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد که پسر معتاد بارها با مادرش درگیری داشته است.باتوجه به سالم بودن در ورودی، اعتیاد پسر جوان، اختلافاتی که او با مادرش داشت و از همه مهم‌تر اینکه وی پس ازاین جنایت ناپدید شده بود، احتمال دست داشتن پسر ۲۶ساله در قتل مادرش قوت گرفت و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. با انجام تحقیقات در محل جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان جنایی جست‌و‌جوی خود را برای بازداشت پسر مقتول به‌عنوان مظنون اصلی جنایت آغاز کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.