مربی سرشناس فوتبال ایران به ترکیه مهاجرت کرد؟

گفته می‌شود فیروز کریمی مدتی است که خانه و خانواده‌اش را به ترکیه برده و در آنجا زندگی می‌کند. در این رابطه خبرهای جالبی هم شنیده می‌شود و آن هم اینکه فیروز کریمی با کمک مصطفی دنیزلی در تلاش برای تأسیس آکادمی فوتبال است .

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از اینکه رضا پرکاس به خاطر نتایج ضعیف، از سرمربیگری صنعت‌نفت آبادان کنار گذاشته شد، اگرچه نام‌های زیادی به‌عنوان گزینه جانشینی او به گوش می‌رسید اما در نهایت فیروز کریمی روی نیمکت زردپوشان آبادانی نشست.

به نقل از ایران ورزشی، این اتفاق تعجب خیلی‌ها را به‌دنبال داشت اما با توجه به اینکه فیروز کریمی سابقه نجات تیم‌های در خطر سقوط را در کارنامه داشت و حتی نفت مسجدسلیمان را از افتادن به لیگ یک نجات داد، آبادانی‌ها را خوشحال کرد. فیروز کریمی در همان ابتدای حضورش در آبادان هم در صحبتی که با تیم و باشگاه داشت، به صراحت اعلام کرد صنعت‌نفت پتانسیل رسیدن به رده‌های چهارم و پنجم جدول را دارد و می‌تواند به این جایگاه برسد.

این اتفاقات، باعث شد آبادانی‌ها امیدوارتر شوند و انتظار روزهای خوب را بکشند اما صنعت‌نفت در ۶ هفته‌ای که فیروز کریمی سرمربی تیم بود، حتی یک برد هم به دست نیاورد. همین مسأله و البته گلایه‌های فیروز کریمی از شرایط بدنی بازیکنان و اخراج مربیان خارجی که به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز فعالیت می‌کردند، اعضای تیم و باشگاه را نگران کرد. بعد از آن هم خبر رسید فیروز کریمی به‌دنبال آوردن بازیکنی به اسم اسماعیل کرد است که در فصل گذشته در هیچ تیمی حضور نداشت و آخرین تیم او در لیگ ۲ بود. مطرح شدن نام همین بازیکن، مخالفت‌ها با او را بیشتر کرد اما بعد از آن خبرهای دیگری هم به گوش می‌رسید.

اینکه فیروز کریمی مثل سابق نیست و در تمرینات تمرکز ندارد. حتی بازیکنان معتقد بودند او نمی‌داند چه کسی به تمرینات می‌آید و چه کسی غایب است. همین انتقادها به گوش باشگاه هم رسید. باشگاه هم بدون اینکه صحبتی با فیروز کریمی داشته باشد، با مربیان دیگری وارد مذاکره شد تا سرمربی بعدی را انتخاب کند. در همین حین خبر رسید فیروز کریمی در تمرینات غایب است و دیگر حضور ندارد. چند روز از این مسأله گذشت و باز هم خبری از کریمی نشد تا اینکه باشگاه اعلام کرد با استعفای این سرمربی موافقت کرده است. این در حالی بود که کریمی هیچ استعفایی نداده بود و حتی تلفن همراهش را خاموش کرد که صحبتی با باشگاه نداشته باشد.

در هر صورت غیبت عجیب کریمی، حاشیه‌های زیادی به‌دنبال داشت. از جمله اینکه با یک برنامه تلویزیونی قرارداد بسته که به‌عنوان کارشناس حضور داشته باشد و بازی‌های جام جهانی را کارشناسی کند اما مسابقات هم برگزار شد و خبری از حضور کریمی در تلویزیون هم نبود. سکوت کریمی هم عجیب به نظر می‌رسید چون این سرمربی همیشه نشان داده حرف برای گفتن زیاد دارد و در رابطه با رفتن و آمدن‌هایش دلیل دارد اما ظاهراً این بار سکوت کریمی دلیل دیگری دارد و آن هم حضور نداشتن در ایران است.

گفته می‌شود فیروز کریمی مدتی است که خانه و خانواده‌اش را به ترکیه برده و در آنجا زندگی می‌کند. در این رابطه خبرهای جالبی هم شنیده می‌شود و آن هم اینکه فیروز کریمی با کمک مصطفی دنیزلی در تلاش برای تأسیس آکادمی فوتبال است و بزودی آن را فعال خواهد کرد. در واقع آکادمی فوتبال مورد نظر، همکاری مشترک فیروز کریمی و مصطفی دنیزلی را به همراه خواهد داشت و این ۲ سرمربی باتجربه ایرانی و ترک‌تبار قرار است به این صورت با هم شراکت کنند. مربیانی که در مقطعی هدایت ۲ تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس را به عهده داشتند اما حالا قرار است همکار و شریک باشند و با هم آکادمی فوتبال راه‌اندازی کنند، آن هم در استانبول.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.