مردی که نمی‌خواست زنش را طلاق دهد سرش را برید! +عکس

مرد۴۰ ساله ای که همسر جوانش را به طرز فجیعی در مشهد به قتل رسانده بود، در آخرین دفاعیات خود مدعی شد قصد قتل نداشته است!

به گزارش تازه‌نیوز، عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیروهای انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم چون با هم اختلاف داشتیم!…

به نقل از خراسان، هنوز مرد ۴۰ ساله مشغول بیان جزئیات جنایت بود که گروهی از افسران انتظامی عازم خیابان هدایت ۴۷ شدند و صحنه فجیعی را مشاهده کردند. پیکر خون آلود زن جوان در حالی کف پذیرایی چند متری افتاده بود که آثار حدود ۲۰ ضربه کارد بر نقاط مختلف پیکر وی دیده می شد و گلوی او نیز به طرز دلخراشی شکافته بود! ماموران انتظامی با تایید ماجرای جنایت فجیع، بی درنگ مراتب را به قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور مقام قضایی در صحنه جنایت، تحقیقات قضایی آغاز شد.

جسد مربوط به زن ۳۴ ساله ای بود که «بهاره» نام داشت و تصویری قاب گرفته از وی در کنار همسر و پسر خردسالش روی دیوار منزل حدود ۳۵ متری خودنمایی می کرد. کارد بزرگ دسته فلزی نیز درون سینک ظرف شویی قرار داشت که بررسی ها نشان داد: این کارد بزرگ همان ابزار قتل است. قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که حدود ۱۵ پله را از در فلزی کنار مغازه آجیل فروشی بالا آمده بود در ادامه بررسی های خود به سرنخ هایی از اختلافات شدید خانوادگی مرد آجیل فروش و همسرش رسید که انگیزه این جنایت هولناک را فاش کرد.

دقایقی بعد «حمید – الف» (متهم به قتل) با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد به محل وقوع جنایت انتقال یافت و به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت و گفت: با همسرش اختلاف دیرینه داشته است و مدام با هم مشاجره می کردند تا این که ماجرا با قتل به پایان رسید.
این درحالی بود که برادر متهم نیز به ارتکاب جنایت توسط برادرش (حمید) اشاره کرد و به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۱۶:۴۰ بود که برادرم با من تماس گرفت وقتی به نزد او رفتم ابتدا آبی به صورتم پاشید و گفت: «نترس!» من «بهاره» را کشتم! من هم که خیلی تعجب کرده بودم او را ترغیب کردم تا خودش را به کلانتری معرفی کند!

بنابراین گزارش، متهم این پرونده سپس در جلسات بازجویی که به واکاوی ماجرای این جنایت وحشتناک اختصاص داشت به قاضی ویژه پرونده های جنایی گفت: خانواده همسرم خیلی در زندگی ما دخالت می کردند به همین علت هم اختلافات قدیمی داشتیم من حتی خودروام را فروختم چرا که شرایط مالی خوبی نداشتم. فقط همین مغازه آجیل فروشی بود که همسرم اصرار می کرد سند آن را به نام او بزنم! تا این که یک روز در محضر متوجه شدم مدارک من در اختیار خانواده همسرم است!

خیلی ناراحت شدم و تعجب کردم! با آن که همسرم همواره مرا هدف تهدیدهایش قرار می داد ولی من او را خیلی دوست داشتم. به او می گفتم اجازه نمی دهم طلاق بگیری! چون نمی توانم تحمل کنم که همسرم نباشی! برای همین تصمیم گرفتم او را بکشم البته قبلا هم گفته بودم که آخر تو را می کشم، مرا هم قانون اعدام می کند تا راحت شوم!…
خلاصه روز حادثه در منزل نشسته بودم که «بهاره» از سرکار آمد و ناهار خورد، بعد از آن قصد استراحت داشت که ناگهان کارد بزرگ را برداشتم و ابتدا گلوی او را بریدم و سپس چند ضربه هم به نقاط دیگر بدنش وارد کردم!

در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایی، اگر چه ادعاهایی مبنی بر جنون متهم هنگام ارتکاب جنایت مطرح شد اما پزشکان قانونی که با دستور مقام قضایی وی را مورد معاینات دقیق قرار داده بودند در گزارش خود به قاضی پرونده، او را مسئول اعمال خود تشخیص دادند و سلامت روانی وی را هنگام قتل تایید کردند.

در همین حال پدر بزرگ فرزند کوچک متهم به قتل گذشت قطعی خود را در حالی به مقام قضایی اعلام کرد که اولیای دم بهاره (مقتول) تقاضای قصاص نفس وی را دارند.
در این شرایط قاضی دکتر صفری با بررسی همه ابعاد و جوانب این پرونده جنایی و با استنادات و دلایل ریزبینانه، درحالی قرار جلب به دادرسی را صادر کرد که متهم در آخرین دفاعیات خود مدعی شد: نمی خواستم او را طلاق بدهم اما قصد قتل همسرم را هم نداشتم و با برنامه ریزی قبلی دست به جنایت نزدم! در عین حال پس از رسیدگی های دقیق به ماجرای این جنایت تکان دهنده، کیفرخواست پرونده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر و پس از طی مراحل قانونی به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و بدین ترتیب مرد آجیل فروش به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.