تصادف زنجیره‌ای ۳ خودرو در اتوبان غدیر

رئیس مرکز اورژانس تهران از تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو در اتوبان الغدیر به سمت قزوین و مصدومیت شش تن خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، یحیی صالح طبری درباره جزییات امدادرسانی به این تصادف زنجیره‌ای اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ امروز ، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای بین سه دستگاه خودرو در اتوبان الغدیر به سمت قزوین به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. وی با بیان اینکه محل حادثه واقع در اتوبان الغدیر به سمت قزوین، پیش از اتوبان قم بود گفت: پس از اینکه صبح امروز این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

به ننقل از ایسنا، رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در این حادثه سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه اسکانیا، سواری پراید و یک دستگاه سواری سانتافه به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان آن دچار مصدومیت شده بودند که تکنسین‌های اورژانس به وضعیت سرنشینان این خودروها رسیدگی کرده و اقدامات درمانی را برای مصدومان که شش نفر بودند انجام دادند.

وی افزود: چهار مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهدای هفتم تیر و دو تن نیز به بیمارستان فاطمه الزهرا رباط کریم منتقل شدند. صالح طبری گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و سپس اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.